מוקדש לקונן היפה

מוקדש לקונן היפה

קונן היפה, שיר זה מוקדש לך שלא בזכות אלא בחסד
וכעת תשאל אותי למה? כל פעם שאני חוזרת ואומרת שאני לא מתמסרת כל פעם אתה פונה אלי ואומר יא מוסרת? מה מוסרת? ביחיית קונן מה אני מוסרת? אני לא מ ת מ ס ר ת.! וכעת לשיר שכתבתי במיוחד למענך!
(1) 1.1.1111 קונני היפה כבר שבוע שלא כתבתי לך,עליך,אליך,עלי! (2) 2.1.1111 קונני היקר לא יודעת למה פתאום נעשה לי קר? ביי עד מחר. (3)3.1.1111 קונני האהוד פגשתי היום בחור חמוד. (4)4.1.1111 קונני היחיד והמיוחד היום צריכה לשמוע ממך היי---דד! (5)5.1.1111 קונני היקר כשם שהבטחתי חזרתי אליך אחרי המחר. (6) 6.1.111 קונני היפה היום שתיתי עם הבחור קפה! (7) 7.1.1111 קונני הסודי היום ליד התמונה קיבלתי את הנשיקה הראשונה והתרגשתי נ ו ר א. זהו קונני היפה והידוע כתבתי לך את כל פרשת השבוע כעת הולכת לישון שמה אותך מתחת לכרית יומני-בן ברית. לילה טוב וזכור שוב אני חוזרת ואומרת אני לא מתמסרת!
 
וואי וואי וואי...איך שאני רועד

עכשיו. איזה שיר ,איזה מילים(אפשר יותר יפות..אבל גם זה בסדר...) ואת רוצה להגיד לי שכולם עכשיו שותפים...?יעני מסתכלים..? יש כאן למישהו אסיוול,אופטלגין,או פרוזק?...איך אלך לישון עכשיו...הא. זאת גם תהיה הפעם הראשונה שיישימו אותי תחת כרית.....וליד יומנך...? ראבק...איך שאני רועד עכשיו. אולי תחליפי את שמך ל"מתמסרת מרצון",ומבטיח שמאוד אתמסר... למסורה... שמתמסרת...שמוסרת ...לי...ואני תוקע....גוולללללל! אוהב אותך מאוד מה מאוד,מתעלף....!
 

חדת קרן

New member
קוננננן ??

קוננננן ?? תגיד .... אתה גם ברברי ?? באמל"ח ההוא שפירטת יש לך גם קסדה כזו עם קרניים ??אני מחפשת ... אדומה עם זנבנב ופטיש .....? ואתה לא מתרחץ ?... אפשר לגעת .....אתה נותן ?
 
איך שאתן מתות..../images/Emo9.gif

על הלכלכוך הזה על הזיפים הללו ואחרי זה טועהות שאתן שיא העדנה ואנחנו שיא הגסות.. בחיי שנראה לי שהמצב בדיוק הפוך בחיים עוד לא נתקלתי בגבר שיסגוד לאישה עם זיפים כזו שלא מתרחצת ותקני אותי.. הא ?
 
למעלה