מוצ'ש ואני בשטח השבת היתה רגועה חוץ מאיזה יקיצה ב-6 בבוקר , שיהיה שבוע נפלא דוד
ד דוד היחיד New member 2/8/14 #1 מוצ'ש ואני בשטח השבת היתה רגועה חוץ מאיזה יקיצה ב-6 בבוקר , שיהיה שבוע נפלא דוד