מוצגים מפוברקים
מוצגים מפוברקים
שלום!gen1 [מצורף קובץ jpg] ו 21:03 | 18/11 שלום! מוצג מוזיאוני צריך להיות אוטנטי ולא מפוברק אחרת אין ערך למוזיאון וזה אומר למשל שאת המאק שהוא של דן ומישהו "פיברק" אותו כ"אגד" צריך לקחת לשיחזור ולהוציא אותו מהשיחזור כשהוא נראה כמו המאק בתמונה , 1) צבע כמובן 2)ללא ארגז גג 3) ללא צמיג רזרבי תלוי מאחור כי רב אוטובוסי דן מהדגם הזה -כך נראו והמספר בטח לא ים 326 כי כך המוצג הזה ...חבל להמשיך לדבר ומנהל המוזיאון טוב יעשה אם יתפוס יזמה ויעשה השינוי הנדרש הוספתי לכתבה זו (אינני יודע מי אחראי לתצוגה בגשר) אבל גם שם המוצג מפוברק וצריך לתקן המעוות אגב לשני האוטובוסים היו במקור מושבי עץ (כך היה נהוג בדן ) מישהו נתן לזה שם מושבים אורטופדיים ההוראות לשיחזור מחדש של הפורד דומות לאלה של המאק אפשר לתת לשניהם את מספר הרישוי התואם עם קידומת 36 לפי מספר השלדה שאני מאמין שקיים
מוצגים מפוברקים
שלום!gen1 [מצורף קובץ jpg] ו 21:03 | 18/11 שלום! מוצג מוזיאוני צריך להיות אוטנטי ולא מפוברק אחרת אין ערך למוזיאון וזה אומר למשל שאת המאק שהוא של דן ומישהו "פיברק" אותו כ"אגד" צריך לקחת לשיחזור ולהוציא אותו מהשיחזור כשהוא נראה כמו המאק בתמונה , 1) צבע כמובן 2)ללא ארגז גג 3) ללא צמיג רזרבי תלוי מאחור כי רב אוטובוסי דן מהדגם הזה -כך נראו והמספר בטח לא ים 326 כי כך המוצג הזה ...חבל להמשיך לדבר ומנהל המוזיאון טוב יעשה אם יתפוס יזמה ויעשה השינוי הנדרש הוספתי לכתבה זו (אינני יודע מי אחראי לתצוגה בגשר) אבל גם שם המוצג מפוברק וצריך לתקן המעוות אגב לשני האוטובוסים היו במקור מושבי עץ (כך היה נהוג בדן ) מישהו נתן לזה שם מושבים אורטופדיים ההוראות לשיחזור מחדש של הפורד דומות לאלה של המאק אפשר לתת לשניהם את מספר הרישוי התואם עם קידומת 36 לפי מספר השלדה שאני מאמין שקיים