מוצגים מפוברקים

מצב
הנושא נעול.

gen1

New member
מוצגים מפוברקים

מוצגים מפוברקים
שלום!gen1 [מצורף קובץ jpg] ו 21:03 | 18/11 שלום! מוצג מוזיאוני צריך להיות אוטנטי ולא מפוברק אחרת אין ערך למוזיאון וזה אומר למשל שאת המאק שהוא של דן ומישהו "פיברק" אותו כ"אגד" צריך לקחת לשיחזור ולהוציא אותו מהשיחזור כשהוא נראה כמו המאק בתמונה , 1) צבע כמובן 2)ללא ארגז גג 3) ללא צמיג רזרבי תלוי מאחור כי רב אוטובוסי דן מהדגם הזה -כך נראו והמספר בטח לא ים 326 כי כך המוצג הזה ...חבל להמשיך לדבר ומנהל המוזיאון טוב יעשה אם יתפוס יזמה ויעשה השינוי הנדרש הוספתי לכתבה זו (אינני יודע מי אחראי לתצוגה בגשר) אבל גם שם המוצג מפוברק וצריך לתקן המעוות אגב לשני האוטובוסים היו במקור מושבי עץ (כך היה נהוג בדן ) מישהו נתן לזה שם מושבים אורטופדיים ההוראות לשיחזור מחדש של הפורד דומות לאלה של המאק אפשר לתת לשניהם את מספר הרישוי התואם עם קידומת 36 לפי מספר השלדה שאני מאמין שקיים
 
חבל שמשמיצים את צוות המוזיאון

מוצגים מפוברקים
שלום!gen1 [מצורף קובץ jpg] ו 21:03 | 18/11 שלום! מוצג מוזיאוני צריך להיות אוטנטי ולא מפוברק אחרת אין ערך למוזיאון וזה אומר למשל שאת המאק שהוא של דן ומישהו "פיברק" אותו כ"אגד" צריך לקחת לשיחזור ולהוציא אותו מהשיחזור כשהוא נראה כמו המאק בתמונה , 1) צבע כמובן 2)ללא ארגז גג 3) ללא צמיג רזרבי תלוי מאחור כי רב אוטובוסי דן מהדגם הזה -כך נראו והמספר בטח לא ים 326 כי כך המוצג הזה ...חבל להמשיך לדבר ומנהל המוזיאון טוב יעשה אם יתפוס יזמה ויעשה השינוי הנדרש הוספתי לכתבה זו (אינני יודע מי אחראי לתצוגה בגשר) אבל גם שם המוצג מפוברק וצריך לתקן המעוות אגב לשני האוטובוסים היו במקור מושבי עץ (כך היה נהוג בדן ) מישהו נתן לזה שם מושבים אורטופדיים ההוראות לשיחזור מחדש של הפורד דומות לאלה של המאק אפשר לתת לשניהם את מספר הרישוי התואם עם קידומת 36 לפי מספר השלדה שאני מאמין שקיים
חבל שמשמיצים את צוות המוזיאון
אם הם לא היו מקימים את המוזיאון, אף אחד לא היה מקים. הכל עניין של כסף... אם יש למישהו כסף מיותר הוא מוזמן לשלוח אותו לאריק פלדמן לטובת "הקרן לשיפוץ אוטובוסים למצב אותנטי". לא שאני לא חושב שבמוזיאון המוצגים צריכים להיות אותנטיים, אבל עדיף שיהיה דגם מייצג מאשר שלא יהיה בכלל.
 

gen1

New member
לא משמיצים צריך לתקן שגיאות לא ....

חבל שמשמיצים את צוות המוזיאון
אם הם לא היו מקימים את המוזיאון, אף אחד לא היה מקים. הכל עניין של כסף... אם יש למישהו כסף מיותר הוא מוזמן לשלוח אותו לאריק פלדמן לטובת "הקרן לשיפוץ אוטובוסים למצב אותנטי". לא שאני לא חושב שבמוזיאון המוצגים צריכים להיות אותנטיים, אבל עדיף שיהיה דגם מייצג מאשר שלא יהיה בכלל.
לא משמיצים צריך לתקן שגיאות לא ....
שלום! לא משמיצים צריך לתקן שגיאות לא מנציחים בטח ,ולא נראה שהסיפור יקר אבל מעל לכל חשוב שיתבצע ואולי עד אז הדגם יפונה מהתצוגה
 

gen1

New member
אחרי התצלום הזה זיהיתי את הפיברוק

מוצגים מפוברקים
שלום!gen1 [מצורף קובץ jpg] ו 21:03 | 18/11 שלום! מוצג מוזיאוני צריך להיות אוטנטי ולא מפוברק אחרת אין ערך למוזיאון וזה אומר למשל שאת המאק שהוא של דן ומישהו "פיברק" אותו כ"אגד" צריך לקחת לשיחזור ולהוציא אותו מהשיחזור כשהוא נראה כמו המאק בתמונה , 1) צבע כמובן 2)ללא ארגז גג 3) ללא צמיג רזרבי תלוי מאחור כי רב אוטובוסי דן מהדגם הזה -כך נראו והמספר בטח לא ים 326 כי כך המוצג הזה ...חבל להמשיך לדבר ומנהל המוזיאון טוב יעשה אם יתפוס יזמה ויעשה השינוי הנדרש הוספתי לכתבה זו (אינני יודע מי אחראי לתצוגה בגשר) אבל גם שם המוצג מפוברק וצריך לתקן המעוות אגב לשני האוטובוסים היו במקור מושבי עץ (כך היה נהוג בדן ) מישהו נתן לזה שם מושבים אורטופדיים ההוראות לשיחזור מחדש של הפורד דומות לאלה של המאק אפשר לתת לשניהם את מספר הרישוי התואם עם קידומת 36 לפי מספר השלדה שאני מאמין שקיים
אחרי התצלום הזה זיהיתי את הפיברוק
שלום! רק אחרי תצלום זה מהשיירה שעלתה לירושלים ביום העצמאות זיהיתי את הפיברוק של המאק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה