מופלטות בארה"ב

yasming

New member
מופלטות בארה"ב../images/Emo9.gif

טוב,אז נתחיל בזה שאני לא מרוקאית,אבל החבר'ה פה ביקשו מופלטות לצאת החג אז החלטתי שאני הולכת על זה בפעם הראשונה ומה שיצא יצא!!! המופלטות לפני לפי המתכון של דודו חמוד {רק שאני אל הוספתי שמרים}
 

wan

New member
מתכון מופלטה אמא ש לWAN תיקון קל../images/Emo13.gif

yasming המופלטה יצאה לך פשוט נפלא אפילו ממרחקים אפשר לראות
ועל כך כל הכבוד. ונפלא ללא שמרים. רק תיקון קל ומשמעותי -לי. מכיוון שאני מאוד מאוד מודה לאמא שלי על המתכון הקל וכה מוצלח ועל שלימדה אותי.. ולכן אני מעירה. המתכון שממנו הכנת מופלטה הוא מתכון של אמא שלי , מתכון משפחתי רב שנים...שעובר אצלנו במשפחה. ואני מאד גאה בו. חלקתי אותו עם הפורום כבר בשנת 2003 . רבים מכינים ממנו בכל שנה מופלטה בהצלחה ועל כך אני שמחה. כבר ציינתי שיש כאלה שמכינים עם שמרים- אצלנו לא. הוא מדוייק להפליא. וקל הכנה. אז רציתי לציין שהמתכון שממנו הכנת הוא מתכון של אמא שלי ולא של דודו חמוד. וחבל לי שדודו לא מתקן אותך לגבי מקור המתכון...שממנו הכנת. ודרך אגב אין צורך לחכות שעתיים או יותר כשהכדורים טובעים בשמן אפשר גם להכין אחרי חצי שעה. הקרדיט לאמא שלי שרבים ממתכוניה מסתובבים פה. יום מתוק וטעים. ותודה שניסית את המתכון.
 

yasming

New member
Wan ודודו חמוד

אני ממש מתנצלת אם גרמתי לאיזשהי המולה סביב נתינת קרדיט למתכון . WAN, דודו אכן נתן קרדיט למתכון שלך אך אני שכחתי לתת אותו ...מתנצלת,מתנצלת,מתנצלת.
 
יסמין אל תדאגי WAN מכירה

אותי ויודעת שאין מצב שאני יעשה משהו כדי לפגוע בה חלילה זה בסדר ההערה שהעירה אני הייתי צריך לשים לב שהמתכון של אמא שלה לא נורא לא קרה כלום הכל בסדר
 

yasming

New member
מופלטה בהגשה...

לפי הבעלול יצא טעים,אני חושבת שהייתי צריכה לרדד יותר דק..אבל לפעם ראשונה זה נראה לי סביר. נראה לי שגם בשנה הבאה אני אאמץ את המסורת הזו ...
 

yasming

New member
מתכון- קציצות עם פול ירוק

לקציצות: חצי קילו בשר טחון חצי חבילת פטרוזיליה קצוצה בצל מגורד ביצה 3כפות שמן 2 -3 כפות קמח מצה {פירורי לחם} מלח,פלפל שחור כף פפריקה מתוקה כפית כורכום לערבב הכל ולהניח בצד. לרוטב: בצל חתוך לקוביות,לטגן בסיר רחב,להוסיף מים ותבלינים:מלח,פלפל שחור,אבקת מרק ומעט כורכום.להרתיח הכל ואז להוסיף את כדורי הבשר ,להנמיך את הלהבה ולבשל כחצי שעה ואז להוסיף פול ירוק {מהקפואים}.לבשל עוד רבע שעה ולהגיש.
 

yasming

New member
מתכון- מציות ממולאות בפירה

לפירה: תפו"א ובטטה שלוקים מלח פלפל שחור ביצה טימין מעט פטרוזיליה קצוצה את תפו"א והבטטה יש לרסק לפירה ולהוסיף את שאר המצרכים. את המצות יש להרטיב ולחצות ל-4, כל 2 חלקים יהוו מצייה ממולאת.. יש לקחת רבע מצה ומרוח את הפירה,לשים מעל את הרבע השני ולטבול בביצה מהולה במים ולטגן. ניתן להגיש גם בטמפ' החדר.
 

smady a

New member
אני אשמח למתכון לפשטידת הכרובית.וה

המופלטות ניראות יופי...בטוח שטעימות.
 

yasming

New member
התבלבלתי התמונה,מה ששמתי

זו לזניית פטריות,סליחה על הטעות
 

yasming

New member
מתכון- פשטידת כרובית

עם התמונה הנכונה מתכון ראש כרובית בינוני מפורק לפרחים בינוניים, לשים במים חמים עם מלח לכמה דקות. בקערה: 4 ביצים,3 כפות מיונז, 3 כפות קמח מצה {פירורי לחם},אבקת מרק,פלפל שחור,מלח- לערבב הכל ולהוסיף לתערובת את הכרובית. לשמן תבנית ולשפוך את הבלילה ומעל לפזר מעט קמח מצה/פירורי לחם ולאפות בחום בינוני.
 

vpitzi

New member
יסמין, המופלטות נראות מדהים!!

עשית לי חשק אדיר אפילו שאתמול בלסנו מופלטות נהדרות של סבתא של חבר שלי. נראות טעימות בטירוף!
 

vpitzi

New member
אה, ושכחתי להגיד שפשטידת הכרובית

נראית מעולה גם היא!
 
למעלה