מופלטה

r66

New member
התבלבלת. מופלטה זה למימונה.

מחר אשאל את אמא שלי ואכתוב לך.
 

Lord_of_Code

New member
קושוש... שאלה בשבילך ../images/Emo26.gif

זוכר שטעמתי איזו מופלטה נפלאה... מבית היוצר של קושוש... שווה לבקש את המתכון.
 

יניבניב

New member
מופלטה

לבצק: 1 ק"ג קמח 50 גרם שמרים טריים מומסים במעט מים פושרים 3 כוסות מים פושרים 1/4 כוס שמן לשים הכל לבצק חלק, אחיד ודי דליל. משמנים היטב את השיש, מחלקים את הבצק ל-40 כדורים, מכסים ומתפיחים על השיש 1/2 שעה. אח"כ מניחים מחבת טפלון על אש נמוכה (מניסיוני הכי קל במולטי שף), כל כדור בצק פותחים בידיים משומנות מאוד (חשוב - הרבה שמן) לעלה כמה שיותר דק. מניחים עלה מופלטה על המחבת ומטגנים רק מצד אחד. הופכים אותו ומניחים עליו מיד עלה נוסף, אחרי דקה הופכים שוב ומניחים מעל עוד עלה. וככה מטגנים, בנגלות, כל פעם איזה 10 מופלטות. שומרים מכוסה, מגישים חם, עם הרבה דבש וחמאה. יאמי. נ.ב - זה הרבה יותר קל ממה שזה נשמע, למרות המיתוס הכנת מופלטה זה ממש פיס אוב קייק. תרבחו ותסעדו.
 

קושוש

New member
מתכון מעולה ומומלץ ../images/Emo45.gif בדיוק כפי

שאני מכינה. ולורד, אתם מוזמנים תמיד לבוא ולטעום עוד.
 
למעלה