מופז נגד חוק מופז:נתניהו,אנחנו לא בקובה.

shovaly23

New member
מופז נגד חוק מופז:נתניהו,אנחנו לא בקובה.

ח"כ שאול מופז תקף במילים חריפות את הכוונה להעביר עוד הערב בקריאה ראשונה את החוק שזכה לכינוי "חוק מופז",משום שהוא מקל על פילוג סיעות: "אדוני ראש הממשלה,אני רוצה להזכיר לך משהו שכנראה שכחת-ישראל היא מדינה דמוקרטית.אדוני לא חי בקובה ואזרחי ישראל אינם אזרחי צפון קוריאה". מופז הזכיר לנתניהו: "אצלנו,ראש הממשלה מכבד את הכנסת,את חוקי המדינה ואת הציבור.הגיע הזמן שתתחיל להתנהג כמו ראש ממשלה ולא כמו אחרון העסקנים.אני מנסה להבין איך אדם כמוך,אינטליגנטי,משכיל,שלמד במדינה המקדשת את ערכי הדמוקרטיה מרשה לעצמו להביא להצבעה חוק שכזה.אין לי תשובה.אולי זה מפני שאתה חש שהכל מותר לך.אולי זה מפני שהגעת למסקנה שאתה חייב לשרוד בכל מחיר". http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3752979,00.html
 

yigal1602

New member
למופז יש זיכרון קצרצר..

ראשית יזכור בבקשה מר מופז איך קמה קדימה, האם לא מפיצול מפלגות אחרות ? אני מבין שכרגיל אצל קדימה, רק לקדימה מותר.. אצלנו ראש הממשלה מכבד את הכנסת וחוקי המדינה ? מר מופז אתה מדחיק את 3 שלטונות אולמרט.., מקיים את חוקי המדינה.., הצחקת אותי. מר מופז שכח את ההבטחות שלו לחברי הליכוד על הישארות בבית , את האיגרת ששלח לחברי הליכוד בלילה , כאשר בבוקר הוא כבר היה חבר בקדימה. מציע לך לשתוק מר מופז, לך אין זכות דיבור על פילוג ופלגנות.
 

ATAF151

New member
לא רלוונטי

קדימה קמה ע"י 14 חברים שפרשו מהליכוד שהם יותר משליש מסיעת הליכוד בזמנו, הם לא שינו חוק משילות לצורך אישי אלא השתמשו בחוק שקיים מ 1991. נהוג שחוקי משילות אם כבר משנים, אז משנים אותם רק החל מהכנסת הבאה ולא משנים את חוקי המשחק לפי צורך זמני של מישהו. החוק הזה במיוחד זועק לשמיים בגלל הצהרתו של ביבי שיש לחזק את הממשלות בישראל והחוק הזה הרי מחליש אותם ויחליש גם את ביבי שהסיכוי לפיצול מפלגתו גדל בעקבות החוק.
 
לא הבנתי למה מופז וקדימה בפאניקה מהחוק הזה

בסך הכל זה נראה שכל קדימה בלחץ מה שנותן את התחושה שביבי צדק בהתעקשות שלו קדימה שיחקו לידיים של ביבי ובסך הכל זה מחזק את הכוח של הממשלה ושאם מישהו יפרוש יהיה קל לקרא ל7 חכים מקדימה לקבל תיקים בכירים
 

ATAF151

New member
לא רק הם בפניקה

גם אנשים טובים בליכוד מתנגדים בחריפות לחוק הלא ראוי הזה (ריבלין ומיכאל איתן שתקפו אותו בחריפות רבה (וריבלין גם ברח מתפקידו כדי לא להשתתף בבושה) ודן מרידור ובני בגין שגמגמו נגדו בקול חלוש). ביבי פעל בהיסטריה כאשר לא נסוג מהחוק גם כאשר היה ברור שכעת הסיכוי שמופז ישתמש בחוק ירד מאוד ואילו הסיכוי שדווקא מהליכוד יפרשו עלה.
 

yigal1602

New member
לפחות תדייק בעובדות.

או שאתה ממשיך להתעקש שקדימה לא פעלה בנושא חוק דוד טל? קצת יושר אישי לא יזיק לך .
 

ATAF151

New member
אולי תפרט

אולי תביא סימוכין או לפחות תפרט מה זה בכלל חוק דוד טל? הרי הוא היה בסיעת יחיד לגיטימית לחלוטין שהצטרפה לקדימה. מה רע בזה? במקום להתמודד כסיעת יחיד בבחירות 2006 הוא התמודד כחלק מקדימה, אני לא רואה בזה משהו כל כך מזעזע.
 
למעלה