מועדון ה-
של בית התקוות והבוקר

ניקו 45

New member
מועדון ה-
של בית התקוות והבוקר

אני מביא את אחד היפים , המרגשים עד דמע :

מקום לחלום עליו

בנג'נמין מי (מאט דיימון) הוא עיתונאי מלוס אנג'לס, שמגדל את שני ילדיו לבדו. מתוך רצון לרענן את חייו ולהכניס רוח חדשה למשפחתו, הוא מתפטר מעבודתו, ועוזב את העיר אל הכפר. הוא מגלה שהשטח בו הוא חי הוא חלק מפארק בו חיים עשרות בעלי חיים, שמנוהל על ידי קלי פוסטר (סקרלט ג'והנסון) והצוות המסור שלה. ללא ניסיון וכסף, אך בתמיכת משפחתו והקהילה, מחליט בנג'מין להשקיע במקום ולהפכו לגן-חיות. עכשיו, בנג'מין הוא לא עיתונאי שמדווח על אירועים יוצאי דופן, הוא פשוט חי אותם בסרט מקום לחלום עליו.

שיהיה לנו יום שכולו טוב וברכה
 

ניקו 45

New member
אילנה דרגה
מבחינתי זה יהיה בסדר

להביא שיר קאנטרי רומני/מולדבי
(שיר צוענים)

בהמון תודה מראש

ואיפה אדית ? גררררררררררר
אני אנשל אותה מהצוואה !
 

אילנה 55

New member
ניקו היקר,מצאתי משהו מעניין....

כתבה עם תמונות על רומניה היהודית

התמונות מכמה עיירות ברומניה.

אני מחפשת גם שיר צוענים
 
הלו, איפה כולם ????

מה צלומכם אנשימים ???
חנוכה הבטן שלכם מלאה מסופגניות ולכן כולם ישנים????

תודה ניקולה על עוד סרט , ישר כוחך , הסרטים נפלאים .
שמעתי על הסרט שצרפת היום , עדיין לא ראיתי מקווה
לעשות זאת בסוף השבוע.

ומשהו שקיבלתי במייל , לגברים שבחבורה


14 דברים שגברים היו רוצים שנשים ידעו



בעוד שרוב הנשים בטוחות שכל מה שעובר בראש של גברים זה ספורט, בירה וסקס, תופתעו לגלות שבחלק גדול מהזמן הם דווקא חושבים עלינו, או ליתר דיוק, הם חושבים על הדברים שהם היו רוצים שנדע...


"יש זמן גבר ויש זמן אישה. עבור גברים, הזמן עובר מהר יותר מאשר אצל נשים.
אז בפעם הבאה שהבחור לא מתקשר, לא שולח הודעה מיידית או שעברו שבועות מאז שהוא אומר "אני אוהב אותך", רק תזכרי שזה לא שלא איכפת לו, אלא שפשוט אצלו הזמן עובר בצורה שונה"


"באותו רגע קצר, כשאת מעיפה לעברינו מבט ונועלת את העיניים שלך בעיניים שלנו, כל שאנחנו מרגישים זה את הלב שלנו פועם דרך החזה. אנחנו שלך(!) ואין שום דבר שנוכל לעשות בקשר לזה..."


"אם הסתפרת ולא שמנו לב, אל תתעצבני. עזרי לנו לשים לב לזה על ידי כך שתסדרי את השיער בסגנון שונה באותו היום. חוץ מזה, חשוב שתדעי שאנחנו דווקא אוהבים ללכת איתך לקניות, בתנאי שתאפשרי לנו לבחור לך את הבגדים..."


"בחדר הכושר, גברים מודעים לעצמם ובודקים את עצמם מול המראה בדיוק כמו נשים. ובכל מה שקשור לבישול, גברים יכולים לעשות קצת יותר מברביקיו. כל שאת צריכה לעשות הוא לבקש מאיתנו (רק שימי לב שאת לא עושה את זה תוך כדי המשחק...)"


"יש כמה דברים שהם בבחינת Turn Off עבורינו. הראשון הוא חוסר הבטחון שלך. דבר שני שמוריד לנו ממך זה שימוש בכל מיני ראשי תיבות ילדותיים או ביטויים כמו 'חחחח'. אסור לאף אחת מעל גיל 15 להשתמש בהם. אנחנו גם לא אוהבים שאת מכנה אותנו "אחי", "כפרה", או נשמה". אנחנו לא ידידים שלך!"


"אם את ממילא מאמינה שאת יודעת הכל, אז איך אנחנו יכולים לשמור ממך סודות?"


"חשוב שנשים ידעו שזה שאנחנו מדברים על הסרט האהוב עלינו כל הזמן, או על הלהקה האהובה עלינו, לא אומר שאנחנו רוצים מארז תקליטורי DVD לחג או ליום הולדת".


"לכל כלל או טיפ להיכרות שאת קוראת במגזין, יש יוצא מן הכלל. לא כל הגברים שנפרדו מהחברות שלהם הם מניאקים!"


"חשוב שנשים ידעו שלמרות שאנחנו הגברים מעריכים את העובדה שהן משקיעות ומתיפיפות בשבילנו במשך שעות, זה לא באמת נחוץ. יופי חיצוני אולי מושך את תשומת הלב שלנו, אבל יופי פנימי משאיר אותנו קרובים"


"כשמדובר בקניית מתנות, חשוב שנשים ידעו שאנחנו חסרי מושג, ממש כמו ילדים בני 5 שצריכים לפתור תרגיל בפיזיקה קוונטית. הלחץ לבחור את המתנה הטובה ביותר, יכול להניע כל גבר לדמעות, אז אלא אם תתני לנו רמז או תגידי במפורש מה את רוצה, קרוב לוודאי שתתאכזבי"


"נכון, אנחנו הגברים אוהבים כל גוף של אישה, אבל גוף של אישה שבטוחה בעצמה, זה אפילו סקסי יותר"


"נשים צריכות להבין שלא משנה כמה הן חושבות שהגברים של היום מפותחים, אנחנו עדיין מאוד פשוטים ותפיסת העולם שלנו בסיסית"


"אנחנו לא אוהבים כשאת מצחקקת מבדיחות של גבר אחר, אלא אם כן הוא סטנדאפיסט או שהוא אבא שלך..."


"נשים צריכות לדעת שמראה הוא לא הדבר היחיד שחשוב לנו. אם אנחנו רוצים להיות במערכת יחסים עם מישהי, אנחנו צריכים חיבוק עמוק יותר מאשר רק חיבור פיזי. הדבר הטוב ביותר שאישה יכולה לעשות כדי למשוך אותנו, זה להיות היא עצמה"

***************************
אל תרימו את האף
 

ניקו 45

New member
חני תבואי פה בבקשה


אהבתי מאוד את 14 הכותרות ....

ראוי להגדלה , הדפסה והדגשה .
תודה

איך אומרים בעברית : זדעראס ? (כאן משמאל)
 
עוד דקה הסרט נפתח... שוב יש לי הרגשה...

שלא אוכל להתאפק ולהציץ בסרט לפני החבר'ה שלי כאן בבית. מן הרגל מתוק שכזה... ל"גנוב" לעצמי כמה דקות יקרות, קסומות, שהם שלי עם עצמי בלבד, לראות סרט ולהינות ממנו ללא בושה.

מה שאומר... שאולי אאחר קצת היום לעבודה... ולא בגלל הטכנאי שאני מחכה לו...

רק חלק מהסרט אראה בבוקר, אטעם ממנו, אין מצב להתאפק בכלל. אח, ההנאות הקטנות של החיים האלה עושות את הטוב ביותר....

הלכתי לראות קצת...

בינתיים...?
 

ניקו 45

New member
נו , נו ספרי מה דעתך חללית ?


אהבת ?

עכשיו בתהליך אצלי להוריד בעבורך סרט ילדים מ-2012

תהני/ו
 
יוהו, איזה כייף, הם יהיו מאושרים עד הגג לראות

עוד סרט.

ואת החצי השני של הסרט ראיתי אתמול בלילה בלילה... (עבודה... קניות לשבת...הדלקת נרות חנוכה וארוחת ערב משפחתית עם "חברים כמשפחה"...) לא השאירו לי את הזמן לראות איתם.

ומיד אחרי שהם צללו לתוך השמיכות והחלו לדלג במדרונות ובגבעות התכולות... איפה שמתחילים להם החלומות של הילדים... נכנסתי למחשב בשקט בשקט... וראיתי את חציו השני של הסרט ששלחת.

סרט משפחתי, כמו שכתבת, יש בו מראה מסויימת של המציאות ואפשר לפגוש אותה ולהזדהות איתה בכל דמות שובת לב שנמצאת שם. בכל אחד מהם תוכל למצוא חלק קטן מכל אחד מאיתנו... אובדן אדם יקר, תמימות של ילד, התבגרות, להאמין במה שעושה... והאם לוותר כשקשה... רק בגלל שקשה... שינוי המציאות בדרך יצירתית (מה שרוב האנשים המודעים מנסים לעשות בשביל שלילדיהם יהיה יותר טוב, יותר מעניין), קצת רוע... והיה די יפה לראות שכל דמות היא כמעט טוטאלית... עם התכונה האחת הזאת... שכמו שאמרתי... יכולה להכיל אדם שלם בעיתות שונות בחייו עם המינון שמתאים לו לשלב שהוא נמצא בו, ולחיות עם זה.

הילדה הקטנה כבשה אותי מהרגע הראשון עד דמעות... ואני מודה שנמסתי מהרגע הראשון.

סרט יפה מאד... באמת חובה לראות אותו עם ילדים... יהיה להם הרבה מה ללמוד על החיים ממנו.... במיוחד את העובדה שלנו שלכל מה שאתה מרגיש... יש מקום שמקבל אותך, אוהב אותך, ומכיל אותך... גם אם זה לא הכי קל שבעולם בשבילם... כי זאת המשפחה שלך... ושזה בסוף תמיד יעבור ויסתדר...

ואני לא ארחיב בדוגמאות, כדי לא ל"הרוס" לאלה שרוצים לראות את הסרט.

ממליצה בחום, כי אהבהתי.

כאן המבקרת (שלא יודעת ממש לבקר...) מהמרכז.

וחוץ מזה... אם אפשר עוד בקשה חשובה מילדי החמוד לסרט, משום שהם בכיתה ו' ולומדים על יון העתיקה... הוא שמע שיש סרט כזה שנקרא : מלחמת טרויה עם בראד פיט ומאד הוא לא נותן לעבור יום אחד בלי להזכיר לי לשאול אותך... האם יש מצב לנסות להעביר אלינו לכאן את הסרט הזה... והנה, אני מוצאת את עצמי בשליחות הנסיך הפרטי שלי לגבי האפשרות, אם היא קיימת, לסרט הזה.

(זהו חמוד פרטי שלי, שלחתי את בקשתך, אולי היא תיענה ואולי לא... וזה בסדר גמור כך או כך)

וחוץ מזה, יש לי המלצה לספר שהתוודעתי אליו רק אתמול. ואביא אותו אליכם בהמשך.

תהנו מהיום, מהרגע, מהשבת ומהחג...
 

ניקו 45

New member
מה אגיד לך חללית?
מרשים ומהנה לקרוא את

הניתוח והביקורת במלוא ההבנה הרחבה של המושג .

פשוט נכון , מדוייק ומנוסח לתפארה .

רק לא ברור לי למה את לא יכולה לראות על מסך הטלוויזיה הגדול במקום על מסך המחשב .
זה אפקט לחלוטין אחר .

אהבתי
תודה .
 
למעלה