מוסיקה!

CommandeRiker

New member
מוסיקה!

איזה סוג אתם שומעים? יש לכם איזושהן להקות ספציפיות? ועל איזה כלים אתם מנגנים?
 

טים ג

New member
מוסיקה../images/Emo70.gif

רוק לסוגיו : החל מקל(LIVE,CORALL וכו´) עד לכבד(ARIA - רוסי, SOAD,ELECTRIC6 וכו´), דרך גוטיק(NIGTHWISH,THERION וכו´) וגראנדג´. חוץ מ-METALLICA שנהפכו לתעשיית פופ מגעילה (טבעו את NAPSTER כי הם הרויחו רק 350,000,000$ במקום 600,000,000 $ מגעילים). פופ - ראה את ערך שונא ראפ - נגיד שאני לא מעביר ערוץ משמיעים את EMINEM. טראנס - שומע רק אם אני באוטו ללא קלטות רוק ובתחנות אחרות יש את בריטני אחר: שונא: את בריטני גורילה וסוגיהן. ממש שונא את NO DOUBT. הם מגדירים מחדש את המילה זוועה
 

Lu Tze

New member
מבחר להקות:

REM, U2, ארוסמית´, מטאליקה, נירוונה, אלאניס מוריסט (לפעמים) איירון מיידן, אוזי אוסבורן (כן, הזה שצועק "שרווווון", אבל לפני שהוא התחיל לצעוק את זה), רד הוט צ´ילי פפרז, ניינ אינץ´ ניילז (לפעמים), hundred reasons, בליינד גרדיאן, ג´ימי הנדריקס, לקונה קויל, meat loaf וגם קצת מוזיקה קלאסית, בעיקר בטהובן וגילברט וסאליוון. אגב, הלהקות לא מסודרות בסדר מסויים, זה פשוט הלהקות האהובות עלי אז לא רציתי לבחור את האהובות ביותר ולהפלות אחרים)
 

itstzar

New member
שומע הכל

חוץ מטראנס ומיזרחית (כן כן אפילו קלאסית)
 

Esmena

New member
<לוקחת שלוק של נס מעודן>

טוב, כמובן, אין נעים לי מלחשוף את פאתיוטי וחוסר ידעוני וגיווני על גבי דפי הפורום העמוסים בהודעתיי הקולקלות ממילא. או וול, שלוק מעודן: Stina Nordenstam,bjork,The velvet underground,lou reed ,Tori Amos, Nick Drake,Mazzy Star ,Throwing Muses, Radiohead,suede, my bloody valentine אני אוהבת גם ישראלית ורוסית ישנה , או חדשה יותר, תמיד מוכנה לקלאסית או וואנביה פה ושם, ועוד כל מני אמנים שאני עוד לא מכירה מספיק והחלטתי לא להלאותכם ברשימתם. זהו, <מרגישה חשופה ולוקחת שלוק מהנס המעודן> <שלוש פעמים בהודעה ניב, תרשום!> < כן, אני יודעת שזה כבר מעט פאסה.סו ווט! שלוק מנס מעודן>.
 

Esmena

New member
<לוקחת שלוק של נס מעודן>

טוב, כמובן, אין נעים לי מלחשוף את פאתיוטי וחוסר ידעוני וגיווני על גבי דפי הפורום העמוסים בהודעתיי הקולקלות ממילא. או וול, שלוק מעודן: Stina Nordenstam,bjork,The velvet underground,lou reed ,Tori Amos, Nick Drake,Mazzy Star ,Throwing Muses, Radiohead,suede, my bloody valentine אני אוהבת גם ישראלית ורוסית ישנה , או חדשה יותר, תמיד מוכנה לקלאסית או וואנביה פה ושם, ועוד כל מני אמנים שאני עוד לא מכירה מספיק והחלטתי לא להלאותכם ברשימתם. זהו, <מרגישה חשופה ולוקחת שלוק מהנס המעודן> <שלוש פעמים בהודעה ניב, תרשום!> < כן, אני יודעת שזה כבר מעט פאסה.סו ווט! שלוק מנס מעודן>.
 

Esmena

New member
לוקחת שלוק של נס מעודן ודופקת נבוט

לתהליכי האיתחול של תפוז.
 
למעלה