פעילות לפסח ולמען הקהילה
לא תמיד מצליחה
"ביום הראשון של הפסחת שלנו - קייטנה שאנחנו עושים לילדים בכיתות ד-ו. קודם כל עוד מההתחלה הזלזול שלהם ממש עצבן אותי....הם פשוט לא שמו עלינו... אחרי זה שני חניכים שלי הלכו מכות... ואז הם רבו עם השכנה שגרה בבניין ליד הקן.... בסוף...אחרי שהפעילות שהכנו לא הלכה..לקחנו אותם לדשא לשחק איתם משחקים. יש שמה ממטרות והם כל הזמן פתחו אותם, אז עשינו "תורנויות" על הממטרה כדי שלא יפתחו אותה...וכשהייתי שם....בעטו בי...קפצו עליי... ירקו עליי על הפנים ואחרי זה שפכו עליי שקיות מלאות מים וגבס...ואז כבר לגמריי חטפתי עצבים וזרקתי עליהם בקבוק....."
פה