מומלצי ה28 לחודש

../images/Emo91.gifדיינו../images/Emo35.gif

האם הגיע הזמן להגיד דיינו
 

sh53

New member
פעילות לפסח ולמען הקהילה

לא תמיד מצליחה
"ביום הראשון של הפסחת שלנו - קייטנה שאנחנו עושים לילדים בכיתות ד-ו. קודם כל עוד מההתחלה הזלזול שלהם ממש עצבן אותי....הם פשוט לא שמו עלינו... אחרי זה שני חניכים שלי הלכו מכות... ואז הם רבו עם השכנה שגרה בבניין ליד הקן.... בסוף...אחרי שהפעילות שהכנו לא הלכה..לקחנו אותם לדשא לשחק איתם משחקים. יש שמה ממטרות והם כל הזמן פתחו אותם, אז עשינו "תורנויות" על הממטרה כדי שלא יפתחו אותה...וכשהייתי שם....בעטו בי...קפצו עליי... ירקו עליי על הפנים ואחרי זה שפכו עליי שקיות מלאות מים וגבס...ואז כבר לגמריי חטפתי עצבים וזרקתי עליהם בקבוק....." פה
 

sh53

New member
הוא בא לאירוע משפחתי שלי ורוצה לשלם

וזה בהחלט לא מקובל עליי, מה גם שהוא במינוסים מפה ועד הודעה חדשה. פה
 
למעלה