מומלצים 4.2.04

ה מוזה

New member
מה כל כך טוב ב"יום טוב" של ערוץ 2?!

"..אז תגידו לי בבקשה, "קשת", מה כל כך טוב אצלכם שם? מה בדיוק עשיתם חוץ מלפרסם את עצמכם ולפרסם חברות ענק אחרות?.." מכתב מפורום - מכתב שלא נשלח מוזמנים לחוות את דעתכם על יום ההתרמה מה כל כך טוב ב"יום טוב" של ערוץ 2?!
 

sh53

New member
הפינה המעצבנת של קרן חוזרת

והפעם: 1. מי שחקן/שחקנית הקולנוע שהכי מעצבנים אתכם? 2. מה התכונה הכי מעצבנת שיש בבני אדם לדעתכם? פה
 

oh-da

New member
הדברים המרגיזים ב../images/Emo43.gifאנשים

כאן
 
לקראת ט"ו בשבט

ממליץ על פורום שמירת טבע - 718, לקראת ט"ו בשבט שיחול בשבת, 7.2.04. (אהיה במהלך החג בנגב הדרומי, כך שאני ממליץ על הפורום כבר כעת).
 
למעלה