../images/Emo53.gifהבן נכשל במתמטיקה.../images/Emo93.gif
יש לי בן מתוק (15) שלומד בפנימיה (קציני ים). הוא אובחן כ-ADHD כבר מגיל 9, ומטופל נכון בריטלין מאז גיל 10, אבל תמיד מבריז עם הכדור הזה. הבעיה היא, שהוא לא מצליח במבחני מתמטיקה. זאת בעיה, כי:....
המשך בהודעה