"אני בת 21. עד לא מזמן נמשכתי רק לגברים ...לא חשבתי בכלל לכיוון של נשים, זה היה ניראה לי כל כך רחוק ממני.. בגיל כזה...אחרי שכבר הזהות המינית שלי לפחות ככה חשבתי הייתה מוגדרת לחלוטין כסטרייטית .... אני באמת חושבת שזה תלוי בבן אדם...העניין של המשיכה...אבל מאמינה ש...זו מן תקופה כזאת שתחלוף...בה אני יותר חושבת לכיוון של נשים..יש לי השערות מאיפה באה המשיכה הזאת לנשים... פיתאום באמצע החיים..." ההודעה בגאווה וזוגיות גאה