צביעות,משפחה וליל הסדר ..
נשארתי בבית לבד. כן כן, לבד בפסח. הכנתי לעצמי אוכל טעים וישבתי עם הכלב שלי וראיתי טלוויזיה ושיחקתי במחשב, יחד עם הכלב שלי והחבר שלי שאני מאוד אוהבת והמשפחה שבניתי במשחק מחשב. זה מה שאני קוראת לו פסח אמיתי, עם משפחה שבאמת אוהבת אותך ושלא מעמידה פנים,
רק בשביל פסח