שרשור מעניין בפורום להתחיל מחדש בעקבות מחקר שמצא שדווקא נשים נוטות יותר מגברים לפתוח בקריירה שנייה או לעשות מהפכים בחייהן. למה זה קורה לדעתכם? לא סיפרו לנו שהנשים הן ה"מקננות"? מוזמנים (גם ובעיקר) גברים לומר את דעתם.
"אני בן 24 בן למשפחה דתית..בישיבה שלי יצרתי קשר (זו ישיבה תיכונית) עם בחור ואנחנו בקשר שנתיים. אני אוהב אותו מאד והוא כל חיי. הוא מאד תלוי בי רגשית אבל הוא אומר שהוא רוצה להתחתן עם בחורה. אני לא רוצה להמשיך את הקשר איתו,בגלל שאני לא רואה בזה טעם. מה אעשה כשהוא יתחתן?? אשאר עם הכאב?? הוא לא נותן לי להפרד ממנו ואני לא יודע איך להתמודד עם זה.." ההודעה (המעידה על הבלבול הרב של הכותב) בגאווה וזוגיות גאה.