מומלצים ל-24/4

NoKiA2003

New member
מומלצים ל-24/4

מה הלבקה שהכי אהבתם בשנות התשעים? בואו להצביע ולהשפיע בסקר החדש בפורום שנות התשעים.
 

NoKiA2003

New member
פורום חדש לסדרת הטלויזיה

עמוק באדמה, אתם מוזמנים לשתף ולהשתתף בחוויות הפרק ששודר אתמול
 

sh53

New member
האם ללכת אחר החברים או אחר הרגשות?

"כל החברים שלי לוחצי עליי שנצא לפאצ'ה.. בתכלס אף פעם לא הייתי במועדון.. זה לא משך אותי... לא עניין... ההורים שלי ואחים שלי נסעים לבית מלון יש לי אפשרות לנסוע איתם... אבל הבני דודים שלי שבגילי לא יהיו.. מה אני ישה שם?! אני יכולה או להישאר בבית.. או ללכת למלון.. או לצאת למועדון.. מה שאני ממש לא בטוחה שאני רוצה לעשות.. אבל כל החריםש לי הולכים לשם.. מה אתם אומרים ללכת בעקבות החברים ולנסות לצאת למעדון..? או להישאר בבית... בדד" פה
 

sh53

New member
סרטים שרצים בראש

"קרה לכם פעם שמרוב שדאגתם למשהו ואותו מי שהו לא יתקשר ולא כלום כבר די הרבה זמן כבר רצו לכם סרטים בראש על מה שקרה לו? אם כן מה עשתם בנדון?" פה
 
כשהפנטזיה פוגשת את המציאות

"לכל רווק יש פנטזיה על אותו אביר שיגאל אותו מבדידותו. השאלה היא -מה עושים כשהמציאות לא תמיד חופפת לפנטזיה? כשהבחור שיצאתם איתו כבר 3-4 פעמים, מתוק, חמוד, מצחיק וחכם, אבל הוא קצת מלא (ורציתם שרירי), לא נשקן מדהים וקצת ריגשי לפעמים. איך יודעים מתי להציב את הגבולות האדומים ולהגיד לעצמכם "עד כאן הפנטזיה, ברוך הבא לעולם האמיתי!". ההודעה בגאווה וזוגיות גאה.
 
למעלה