אין אחד בשפה העברית שאינו משתמש מאחד המושגים של הסלנג ... "מה קורה אח שלו?" "חבל"ז" .. וכד'.. והנה אור הירח הכינה בשבילכם בני/ובנות ישראל את מילון הסלנג הנפוץ ביותר בארצנו הקטנטונת .. תנו מבט ..
"אני ילדה, אתה יודע ? ילדה ... ילדים מתגברים ואני אהיה בסדר, אני מבטיחה. מבטיחה לי. ואני אנשום עמוק עמוק ואהיה חזקה אתה אמנם לא תהיה פה לעזור לי להתגבר"