מומיה

  • פותח הנושא zar
  • פורסם בתאריך

zar

New member
מומיה

ספונה בתוך מערת-קברים נחה לה אלפי שנים בצינת האבנים עטופה בתכריכים מומיה אור שמש לא שזפה יד אדם לא השיגה נותרה שרויה בדומייה חנוטה בקטקומבה מומיה גופה ריק מתכן אבריה בותרו מדופן ליבה בותק, הוצאה כרסה נותרה רק המסיכה מומיה נשמתה ממעל מרחפת חסרת מנוח, מוטרפת נודדת ומחפשת בית לנוח, יד מלטפת מומיה לגופה היא עורגת לחיותה היא חולמת רוצה להסיר התחבושת ולהכריז ללא בושת אני חיה מומיה צאר
 

softy

New member
שרון חיברו את....

האוטוביאוגרפיה שלך בלי שיכירו אותך! היתכן?? סופטי תות אנך אמון
 

שרון-ב-

New member
סופטי, אתה מפגר....

בחומר. הנסיך (המחופש) הגיע, הוריד לי את כל התחבושות עכשיו אני רואה, שומעת, נשרטת, נושמת, קורעת הכללללללללללל שרון כבר אמרתי, קמה לתחיה ושיזהרו החיים
 

יערית

New member
בוקר טוב לאחותי הקטנה!

איך ישנת הלילה? היה חסר לך משהו? אני בקושי נירדמתי, הרגשתי את כל הגוף שלי רועד,הרגליים בקושי תיפקדו, הן רצו לעשות משהו,רצו לפזז... אז אני מקווה שהיום לא יאכזבו אותן. בוקר טוב עולם(זוכרת?) יערית
 

שרון-ב-

New member
בוקר טוב דודה

מה את עושה שם בואי לעזור לי לנקות :) שרון לא מאכזבת היום !!!!!!!! נ.ב. ואם הגוף שלך רועד יקירתי....חסר לך משהו....את מכורה (ולא למחשב)
 

יערית

New member
אורגזמות טיבעיות

כן,אני מודה, בכל פעם אני שם,יש לי מין אורגזמה עילאית שכזו, כמובן שאני לא משווה כאן את סוגי האורגזמות,את עוצמתן, אך יש שם משהו שעושה לי את זה טוב יותר מההוא שלהם בין הרגליים! (שלא יהרגו אותי עכשיו) לעזור לך לנקות? יקירתי נקרעתי כאןןןןןןןןןןןןןן אין רחמנות על הגוף שלי? אני זקוקה לו לעוד 100 שנים. שיהייה לך המשך יום נפלא! יערית
 

שרון-ב-

New member
תודה חמודה גם לך ;-p

בענין האורגזמות....אני ממלאת פי מים...שששששש.... שרון, עובדת שיהיה לך נעים פה לשבת (ולא רק לשבת ;-) להתראות !!!!!
 

יערית

New member
שאפרט מה אני רוצה לשבת?

הרשימה מאוד מתומצתת מיטה נקייה, מצעים נעימים, כריות משתיקות קול, ומזרן עמיד בהתפרצות הר געש. כל היתר זה עיניין של סמאנטיקה. יערית-שזקוקה להברגת בורג.
 

שרון-ב-

New member
כבר מחפשת לך בארגז..

אבידות ומציאות שיש לי בבית. כל אחד שוכח פה משהו. בורג רצית נכון ?? בואי נראה....מה יש לנו פה....(מפשפשת...הופכת..) מסמר בטון 10 מממ..לא, לא כדאי לך הוא דק... מישהו שכח פה איזה בורג...ההברגה לא נראיתי לי משהו.. יש פה בארגז גם מסמר עץ כזה..אבל הוא נראה חד וארוך מדי.... הההה....הנה...מצאתי !!!!!!! נדמה לי שסופטי שכח את זה...חכי יערית חכי !!!! אוף :-( זה סתם נעץ שרון מצטערת, לא יכולה לעזור לך (שומרת את הבורג המשובח לעצמי ;-)
 

יערית

New member
נכון ילד שלי:)

ומכיוון שאתה עדיין ילדון, עדיין לא הכרת את המושג הזה וכמובן את ההרגשה:) אז שב ילדון על הכסא,אמא כבר באה להסביר לך את המושג,את ההרגשה,וכמובן את התוצאה של האורגזמה(תבחר לך אמא מכל האמאות כאן) אני את שלי אמרתי,הלכתי,פיניתי את הדרך, ברחתי,נסתי,נסעתי,עפתי, רק דבר אחד לא עשיתי.... שבת שלום לכולם:) יערית
 

ariegur

New member
אני באמת יכול לבחור ?????

רק אמא אחת ? למה? שתי אימהות יכולות להסביר יותר טוב. טובות השתיים מהאחת ! אריה
 
אני טובה כשתיים!!

לא ברוחב ולא בגובה אבל בעומק!!! מיכאלה שהפסיקה לברור ומתחילה להשתמש
 

ariegur

New member
נבחרת !

את תלמדי אותי מה זה אורגזמה. אני אפרסם פה את כל השיעורים והרגשות (נבקש מסופטי שלא יתן ליוגי35 להכנס לכאן). הולך ? ארמחכהבקוצררוח
 

ariegur

New member
אור, גז, מות, הכל טבעי ! כבר הסברתי

את זה פעם . יערית, את לא מקשיבה בשיעורים ! ארמורה
 

יערית

New member
אומנם לא מקשיבה

אך מכינה שיעורי בית:) יערית-תלמידה למופת!
 

ariegur

New member
אז תרשמי שיעורי בית -

עד ה 15 ליוני ללמד את אריה מה זה אורגזמה. גם מעשי ! וכמו תמיד - ביצוע למופת ! אריה
 
למעלה