אז ככה תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב פתחתי בלוג חדש ואני מתחייבת שהוא מעניין והולך להיות מעניין כנסוכנסו ולא תתחרטו אישוניכם יתכווצו מרוב שקיעה בכתוב, פיכם פעור לרווחה יהיה, והצינון הקל שיש לכם...אל דאגה גם הוא יעלם בין רגע.. ולסיכום כנסו כי אני אישית הייתי נכנסת
מתהלך לו בחוץ מנסה להבין מה היא רוצה ממנו..מנסה לא לחשוב עליה לכמה רגעים רק כדי שאוכל להיזכר לאן הוא הולך.. אבל אין לו יעד מראש..אין לו לאן ללכת..הוא משוטט ברחובות מנסה להבין למה..? למה כל הדברים האלו קורים לו.. למה הוא צריך להתמודד עם הדברים האלו כבר עכשיו למה הם לא יכולים לחכות להמשך החיים.. אבל אף אחד לא יענה לו..יצעק ויצרח..אף אחד לא שומע אותו..כל מילה שלו כמו אילמת..יעשה כל מה שיעשה שום דבר לא ישנה את הרגשתו.. הוא נזכר בה..מתאכזבת מהיחס שלו מנסה להבין למה הוא מתנהג אליה ככה..נזכר בה מתעניינת..ושואלת כי היא באמת רוצה לדעת.. ולא רק כדי לצאת ידי חובה..נזכר בה מקווה שביום שלמחרת ידברו מחוץ לשורות...נזכר בה ומנסה להבין לאן זה נעלם.. פה