מוכר לכם?

Harrington

Well-known member
מנהל
אבי ז"ל סיפר על ראיון ששמע פעם בהולנד עם אשה שהגיעה לגיל 100 (אז זה עוד היה נדיר :)). המראיין שאל אותה מה הדאגה הגדולה ביותר שלה בגילה. היא ענתה שהבן הקטן שלה עדיין לא הסתדר בחיים, לא מצא את מקומו. המראיין התפלא, שאל בן כמה הבן הקטן שלה ולמה היא מתכוונת. היא השיבה שהוא בן 64 והוא היחיד מבין ילדיה שעדיין לא מצא (וכנראה גם לא חיפש) בית אבות. אז מבחינתה הילד הקטן שלה 'עדיין לא הסתדר בחיים' :).

אמא זאת אמא. עד 120.
 

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
אבי ז"ל סיפר על ראיון ששמע פעם בהולנד עם אשה שהגיעה לגיל 100 (אז זה עוד היה נדיר :)). המראיין שאל אותה מה הדאגה הגדולה ביותר שלה בגילה. היא ענתה שהבן הקטן שלה עדיין לא הסתדר בחיים, לא מצא את מקומו. המראיין התפלא, שאל בן כמה הבן הקטן שלה ולמה היא מתכוונת. היא השיבה שהוא בן 64 והוא היחיד מבין ילדיה שעדיין לא מצא (וכנראה גם לא חיפש) בית אבות. אז מבחינתה הילד הקטן שלה 'עדיין לא הסתדר בחיים' :).

אמא זאת אמא. עד 120.
יש עוד סיפור.
אשה בת 90 ומשהו בבית אבות , מזמינה את מנהל בית האבות ואומרת לו שהיא רוצה להזמין מזגן, המנהל בתמיה עונה לה גב' שנים רבות את כאן מה קרה עכשיו את מבקשת מזגן, ענתה כשבני יחליף אותי בחדר יהיה לו מזגן.
 

משתפרת1

Well-known member
לפני שנים שמעתי את אמי ז"ל משוחחת עם חברה ומספרת לה: "בערב חג אני עם הילדים". הילדים- אחי (ז"ל) שאז היה כבר בן למעלה מחמישים ואב לשלושה ילדים, ורעייתו.
היום הילדה שלי (כן, גם אני משתמשת בביטוי הזה) עברה את החמישים. לדעתי גם כשתעבור את ה-70 (ואני כנראה כבר לא אהיה כאן) היאת עדיין תהיה הילדה שלי. על הילד (זה שנלחם ומגונן עלי בגופו גם בימים אלה) ברור שאין צורך לפרט.
 

GoldenEyes

Well-known member
לפני שנים שמעתי את אמי ז"ל משוחחת עם חברה ומספרת לה: "בערב חג אני עם הילדים". הילדים- אחי (ז"ל) שאז היה כבר בן למעלה מחמישים ואב לשלושה ילדים, ורעייתו.
היום הילדה שלי (כן, גם אני משתמשת בביטוי הזה) עברה את החמישים. לדעתי גם כשתעבור את ה-70 (ואני כנראה כבר לא אהיה כאן) היאת עדיין תהיה הילדה שלי. על הילד (זה שנלחם ומגונן עלי בגופו גם בימים אלה) ברור שאין צורך לפרט.
כן נו,
למרות שעברתי את 60
אימי ז"ל כשהיתה הולכת איתי למועדוני גמלאים או לאירועי גימלאים היתה אומרת "הנה, זה הקטנציק שלי"
 

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
כן נו,
למרות שעברתי את 60
אימי ז"ל כשהיתה הולכת איתי למועדוני גמלאים או לאירועי גימלאים היתה אומרת "הנה, זה הקטנציק שלי"
לגבי קטנציק .
יש לי אח קטן ממני ב7 שנים, ותמיד מציגה אותו כאחי הקטנציק. יום אחד אחי אמר, " עד מתי אני קטנציק" ? עניתי לו כל עוד אני חיה B-)
 

משתפרת1

Well-known member
לגבי קטנציק .
יש לי אח קטן ממני ב7 שנים, ותמיד מציגה אותו כאחי הקטנציק. יום אחד אחי אמר, " עד מתי אני קטנציק" ? עניתי לו כל עוד אני חיה
הבת שלי היתה תמיד מטפלת באחיה הקטן, לוקחת את הקטן לאירועים, מציגה את הילד הקטן לחברים. כשהגיע לגיל ההתבגרות ועקף אותה בגובה- נהנה מאד לקרוא לה "אחותי הקטנה".
 
למעלה