אגב, איזה מגוחך זה
"לעשות שכונה עם הקלמרים, לחיות בפלאשבק, להיות נעלמים".
 
WTF?!
 
למרות שזה נכון, הקלמרים עושים שכונה ונעלמים די חיו בפלאשבק, חלקם לפחות.
 
אביב ממש צמודה לגאיה כל הקליפ. חברות הכי טובות או מה? אגב, מה שאותי מעניין זה שאביב בעצם מייצגת שתי סדרות בבת אחת. והאמת שראיתי אותה מעלה לסטורי באינסטגרם תמונות מהסט של נעלמים ככה שהיא חזרה.
 
אגב, איזה מסכנים שירה, עמית ואביב... צריכים ללבוש את הבגדים המגעילים של קציר גם כאן.
 
והכי מסכנה יעל אלקנה- בקושי מופיעה בקליפ! היא על תקן מחליפה!