מוזיקה מרגיעה ממצרים.

Kanoun

New member
מוזיקה מרגיעה ממצרים.

משהו מרגיע מגיע אלינו ממצרים. עמר איסמאעיל, 40 הוא מוזיקאי, מפיק מוזיקלי ומבצע, שיוצר מוזיקה בעיקר להפקות טלויזיה, סרטי קולנוע ופרסומות. ב-1994 הוא הוציא את אלבומו הראשון RAHIL - "رحيل" - " יציאה למסע", בו קטעי מוזיקה אינסטרומנטליים (כלי נגינה בלבד ללא שירה). שילוב של כלי נגינה אקוסטיים ממצרים, שזורים בצלילי סינטיסייזר חרישיים ועם מקצב של צ'יל-אאוט. כל הקטעים מופקים, מבוצעים, מוקלטים ומעובדים 100% על-ידו. האלבום נחשב מעולה והוא מהווה פתיחת דלת למוזיקה אלקטרונית ערבית. מאז יצאו עוד שלושה אלבומי המשך: רחיל 2-3-4 ,רחיל המיקסים, וחידושים אלקטרוניים לקלאסיקה מצרית בעיבודיו. הקטע האהוב עליי ביותר הוא "החלום האבוד" THE LOSE DREAM כמה סימלי הקטע הזה, עם מה שעוברת מצרים בימים אלו... מבחינה אומנותית, שימו לב כמה עדינות ושלווה יכול קטע מוזיקלי להכיל בתוכו, גם ללא שירה אנושית.
 
קנון תודה רבה לך

אני מחכה כבר בקוצר רוח להגיע הביתה מהעבודה ולשמוע את המוסיקה ששמת. נשמע מאוד מעניין ומסקרן אותי מאוד!!! אני אוהבת מוסיקה ערבית על כל גווניה, סיגלית
 

Kanoun

New member
היי מתולתלת 10

שלום לך, ראשית אני שמח שהפורום משמח אותך, זוהי הסיבה העיקרית לפתיחתו: לעניין לרגש ולשמח. אנא, שתפי אותי עם מה שאת אוהבת לשמוע על מנת לקלוע לסגנונך. יום טוב!
 
למעלה