מוזיאון אגד

מצב
הנושא נעול.

sulo30

New member
מוזיאון אגד

מוזיאון אגד
למי שיודע ומי שלא מידי יום שישי בבוקר נפגשים חובבי התחבורה הציבורית בחניון אגד חולון. אני הגשמתי חלום ילדות כאשר נהגתי על ליילנד שהיה גם בחברת דן שבילדותי הייתי נוסע בו לבית ספר (ראו קובץ מצורף) זה היה כל כך כיף למי שאוהב את זה. יש עוד אוטובוסים שאני מת לנהוג עליהם . לשמחתי הרבה אני נהג באגד.
 
היו באגד ירושלים 9 כאלה בדיוק !

מוזיאון אגד
למי שיודע ומי שלא מידי יום שישי בבוקר נפגשים חובבי התחבורה הציבורית בחניון אגד חולון. אני הגשמתי חלום ילדות כאשר נהגתי על ליילנד שהיה גם בחברת דן שבילדותי הייתי נוסע בו לבית ספר (ראו קובץ מצורף) זה היה כל כך כיף למי שאוהב את זה. יש עוד אוטובוסים שאני מת לנהוג עליהם . לשמחתי הרבה אני נהג באגד.
היו באגד ירושלים 9 כאלה בדיוק !
והם היו: 690-290 עד 690-299. ולמה לא 666 ? כי הסדרה 666-290 עד 666-299 היתה של "אמבטיות" כרטיסניות במקור. ראה ארכיון הפורום בהתאמה. אבל אני אהבתי מאוד את השוסונים. במדינת ישראל היו כ- 254 שוסונים במדוייק כאשר הראשון היה כמובן כ760 החיפאי משנת יצור 50 שהשתייך לקואופרטיב "שחר" שהתאחד עם קואופרטיב "אגד" ביום חמישי-01.11.1951.
 

ירון כץ

New member
הערה אחת: 666-290 היה

היו באגד ירושלים 9 כאלה בדיוק !
והם היו: 690-290 עד 690-299. ולמה לא 666 ? כי הסדרה 666-290 עד 666-299 היתה של "אמבטיות" כרטיסניות במקור. ראה ארכיון הפורום בהתאמה. אבל אני אהבתי מאוד את השוסונים. במדינת ישראל היו כ- 254 שוסונים במדוייק כאשר הראשון היה כמובן כ760 החיפאי משנת יצור 50 שהשתייך לקואופרטיב "שחר" שהתאחד עם קואופרטיב "אגד" ביום חמישי-01.11.1951.
הערה אחת: 666-290 היה
מרצדס O305 עם מרכב מקורי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ידידי. אני לא יודע אם אתה יודע

מוזיאון אגד
למי שיודע ומי שלא מידי יום שישי בבוקר נפגשים חובבי התחבורה הציבורית בחניון אגד חולון. אני הגשמתי חלום ילדות כאשר נהגתי על ליילנד שהיה גם בחברת דן שבילדותי הייתי נוסע בו לבית ספר (ראו קובץ מצורף) זה היה כל כך כיף למי שאוהב את זה. יש עוד אוטובוסים שאני מת לנהוג עליהם . לשמחתי הרבה אני נהג באגד.
ידידי. אני לא יודע אם אתה יודע
אבל כל מי שנפגש בימי שישי במוזיאון הוא חבר פורום זה. תראה אותנו (או חלקנו, לפחות) בכל יום שישי במוזיאון. וברוך הבא לפורום, אגב!
 

sulo30

New member
../images/Emo53.gifאהלן לכולם

ידידי. אני לא יודע אם אתה יודע
אבל כל מי שנפגש בימי שישי במוזיאון הוא חבר פורום זה. תראה אותנו (או חלקנו, לפחות) בכל יום שישי במוזיאון. וברוך הבא לפורום, אגב!
אהלן לכולם
מחר אני מקווה שיצא לי אני ו 846 (הכינוי שלו בפורום) קופצים לשם מידי פעם ואני מקווה מחר שיצא לי לתת גיחה לשם לפחות לעשות סיבוב בעירונית מרצדס וכמובן שטיפה בצ'יקטור. אגב מעניין אותי לדעת אם למישהו יש תשובה מקצועית למה הורידו את הקומותיים מהשירות ואני לא מדבר על השתיים ששיפצו אותם על קו סובב ירושלים. היה אחד ארוך במיוחד נתקלתי בו כשהייתי חייל בבאר שבע. מישהו יודע מה עלה בגורלו?
 
אהלן וברוך הבא!

אהלן לכולם
מחר אני מקווה שיצא לי אני ו 846 (הכינוי שלו בפורום) קופצים לשם מידי פעם ואני מקווה מחר שיצא לי לתת גיחה לשם לפחות לעשות סיבוב בעירונית מרצדס וכמובן שטיפה בצ'יקטור. אגב מעניין אותי לדעת אם למישהו יש תשובה מקצועית למה הורידו את הקומותיים מהשירות ואני לא מדבר על השתיים ששיפצו אותם על קו סובב ירושלים. היה אחד ארוך במיוחד נתקלתי בו כשהייתי חייל בבאר שבע. מישהו יודע מה עלה בגורלו?
אהלן וברוך הבא!
מחר, כנראה שלא נופיע במוזיאון, לקחנו לנו שישי חופשי אחד בשנה
הסיבות להורדת הקומתיים היו רבות ומגוונות: התחממות וסחיבה גרועה מאוד בעליות, חוסר יעילות כלכלית, עקב הבעיה בהרכבת סידורי העבודה, תוך התחשבות באילוצי האוטובוס וכו'. אני בטוח שג'קי יוכל להרחיב על כך... הארוך עם הסרן הקדמי הכפול (בנוסף לאחורי הכפול), הוחזר ככל הנראה לגרמניה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אנדי

אהלן וברוך הבא!
מחר, כנראה שלא נופיע במוזיאון, לקחנו לנו שישי חופשי אחד בשנה
הסיבות להורדת הקומתיים היו רבות ומגוונות: התחממות וסחיבה גרועה מאוד בעליות, חוסר יעילות כלכלית, עקב הבעיה בהרכבת סידורי העבודה, תוך התחשבות באילוצי האוטובוס וכו'. אני בטוח שג'קי יוכל להרחיב על כך... הארוך עם הסרן הקדמי הכפול (בנוסף לאחורי הכפול), הוחזר ככל הנראה לגרמניה.
אנדי
אפילו אתמול - בנסיעה רגוע בקו 99, אלי אגסי קילל אותה בלי הפסקה... אני דווקא אוהב אותה.
 
יותר מידי זמן לא ביקרתי במקום

ידידי. אני לא יודע אם אתה יודע
אבל כל מי שנפגש בימי שישי במוזיאון הוא חבר פורום זה. תראה אותנו (או חלקנו, לפחות) בכל יום שישי במוזיאון. וברוך הבא לפורום, אגב!
יותר מידי זמן לא ביקרתי במקום
המקסים הזה, נראה לי שבאחד מימי השישי הקרובים אשכים קום ואבוא לביקור !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה