מוות לשישורי ה
!

דוס

New member
מוות לשישורי ה../images/Emo32.gif!

חברים וחברות - חברי תנועת הנוער העובד והלומד, הטו אוזן והשכילו! מהפכה החלה! מהפכה גדולה אשר בה נלחם על זכותינו לייחוד ולשיקול דעת עצמי! מהפכה בה נפטר מהדבר המיותר שהשתשרש לו בפורום האהוב שלנו! שירשור ה
האימתני! לא, אני לא מתכוון לצאת במלחמה נגד מנהלת הפורום שעושה את תפקידה כראוי, אבל כל בנאדם טועה לפעמים... לדעתי שירשורי האופ מונעים מאיתנו את ייחוד כל הודעה בפני עצמה, ניתן להמשיל את שישורי האופ למדי בי"ס, או למדי הצבא, הם לא יוצרים שוויון אלא ווטו מוחלט על התבטאות של אנשים. כל בן נוער בפורום אמור להיות מספיק בוגר בשביל להחליט אם הנושא עליו הוא עומד לכתוב מספיק חשוב והכרחי שיעמוד בפני עצמו או שיתווסף לשירשור האופ. ההוספה של הודעה לשירשור האופ ע"י המנהלת של הפורום היא הפרה בוטה של זכותינו להתבטות! מלבד זאת שירשורי האופ ממשיכים וממשיכים ואינם נגמרים לעולם, הדבר גורם להעפלה של שירשורי האופ על הודעות של אנשים קטנים אשר לא הצטרפו לתאגיד שירשור האופ הגדול, אם כך מסתבר שהשירשורים יוצרים גם מעמדות! נורא! בקיצור: היה לנו טוב גם בלי שירשורי האופ... מי שאיתי שיצעק "we´re mr. and mrs. tompppson" מוות לשירשורי ה
!
 

Frenzi

New member
דוגרי רסמי ועוד איזה מילה..

(שדרך אגב אם תזכירו לי אותה אני מאוד אשמח..) הוא דיי צודק אבל כהרגלו, בן שלנו לא ברור במיוחד לכן אסביר אותו: הכוונה היא לא להוריד לגמרי את שרשורי האוף (לא אופ חמוד..) אלא פשוט שיהיה אחד, שאם אפשר, יתחלק גם לנושאים שבו נגיד שיהיו רק שלושה/ארבעה נושאים בשרשור אוף (יענתו יתחלפו כמו בפורום הרגיל). את השאר לא כל כך הבנתי בעצמי.. מיכל אני אוהב אותך!!!!!!!!!!!!! (סתם כי בא לי) אהה והקטע של מר וגברת תומפסון זה מסאות´ פארק..
 
בגדול אתה צודק.

הרעיון של הפורום הוא שכל אחד יוכל להגיד את מה שבא לו. בין עם זה שטויות ובין עם זה דברים ערכיים וחשובים. צריך שיהיה סדר בפורום, אבל לדעתי אנחנו מספיק בוגרים כדי להחליט בעצמנו אם ההודעות שלנו יהיו בשרשור או בפני עצמן. אני מציע שלפני שמנהל הפורום היקרה והחביבה תעביר הודעה שמשהו כתב לשירשור, היא תשלח לו הודעה אישית, שבו הוא יישאל "האם הוא/היא מסכימים שהודעתם תועבר לשירשור".
 

Frenzi

New member
עוד משהו

גם דברים מצחיקים או סתם לא רציניים יכולים להיות בשרשור רגיל, בעצם זה שההודעה מועברת לאוף זה דיי מראה על זלזול בהודעה.. או כמו שאומרים לפני ג´אק אס- בלה בלה בלה בלה בלה בלה..
 

e-shfiyut

New member
אף פעם לא העברתי הודעה משרשור רגיל

לאחד
... אני אפילו טכנית לא יכולה לעשות את זה. אתם לא רוצים אני לא יעביר כלום לאוף, זה סתם לוקח לי זמן... יותר קל לא לעשות. פשוט תתחשבו בזה שכדי לראות אם מישהו הגיב להודע השלכם מאתמול תצטרכו לעבור 3 עמודים אחורה בפורום... זה ממש לא משנה לי.
 
וואלה -לילד יש נקודה טובה

אם זה היה יום רגיל לא הייתי מאמינה אפילו שלכל אחד יש מדיי פעם נקודה חכמה אבל לבן בד"כ אין... סתם בן אני חולה עליך- ובאמת אתה צודק הצלחת להוכיח שבכל מקום יכול להיווצר תאגיד אפילו בפורום אני איתך בעניין לירן- דיי לשרשורי האוף הניהול עלה לך לראש ונעשית קפיטליסטית של הפורום!!!
 

adipo

New member
לא מסכימה

בהתאם לדרכי הפורום- בכדי להשיג סדר ושיהיה מקום לכמה שיותר הודעות בעמוד אחד (מפני שרובינו שוכחים שהחיים לא נגמרים בעמוד הראשון...) יש לעשות את שרשורי ה
! עצם המצאותה של הודעה תחת הקטגוריה הזו לא לוקחת לה את הצומי המגיע לה- עובדה שכולכם מגיבים גם להודעות ששם... אי אפשר לאפשר פתיחה של כל הודעה כהודעה עצמאית, ככה יווצר המצב שבעמוד אחד יהיו מעט מאוד נושאים, חלקם אולי קשורים אחד לשני או לא קשורים בכלל, ולכן נועדו השרשורים ובינהם השרשור המדובר! יום טוב וחג שמייח עדי יש עת לכל דבר ולכל דוור יש עט!
 
אם שירשורי האוף טופיף יבוטלו...

אני אישית לא יצליח להתמצא בפורום. דבר כזה יתכן רק כאשר יש משמעת עצמית ושכול אחד חושב פעמיים לפני שהוא מציב הודעה. ודואג שהיא תהיה רלוונטית ומספיק חשובה. כי על כול הודעה חדשה הודעה זאת אומרת דיון נדחק לעמוד הקודם. ואני לא רואה סיבה שדיון על גלובליזציה יעבור דף בגלל איזה שטיק של ילדה בכיתה ז´ שנכנסה לפה פעם ראשונה. שירשורי האוף טופיק רק דואגים לסדר ולארגון בפורום הזה!
 

דוס

New member
כנס ותבין את משמעות דבריי

חלק מהקטע של ביטול (חלקי) של שירשורי האופ (רון לך תזדיין מילה לועזית ואני יכתוב איך שבא לי אפילו אני יכול לכתוב "קוף") הוא שאנשים יפעילו שיקול דעת וכך תתפתח תרבות פורום מסויימת. מה הכוונה שלך בדיוק "דואג שהיא תהיה רלוונטית ומספיק חשובה"? מה מספיק חשוב? דיונים חוזרים ונשנים על קפיטליזם? (אין לי משהו נגד זה אבל הכל במידה) אני חושב שניתן לכתוב גם דברים ברוח ההומור והמצב רוח. אני לא מדבר שכל חניך פעור יכנס לפורום ןיכתוב "ברוש שבע הכי טובים" או "דודלי לנצח" אבל אפשר גם מדי פעם לכתוב שטויות, מי כמוני יודע... לגבי מה שאמרת על הודעות שיידחקו על ידי הודעות אחרות: ממש לא נכון, הודעה טיפשית ולא מעניינת כביכול, לא תקבל תגובות ולכן תדחק לה אל העמוד הבא והלאה מן העולם הזה. לעומת זאת הודעה, בנושא הפגנה לדוגמא, תעניין ציבור רחב יותר של אנשים ותזכה להרבה תגובות. אחד הדברים היפים בפורום של תפוז הוא שכאשר הודעה זוכה לתגובה היא מיידית עולה לראש העמוד, יש היגיון לח´ברה הכתומים. כמו שכבר כתבתי שירשורי האוף (מבסוט פולני?) טופיק צריכים להישאר אך לא ייתכן שהמנהלת היקרה שלנו תחליט לאיזה הודעה מגיע להישאר בפני עצמה ואיזה תשוייך לשירשור. אני באופן אישי הפסקתי לקרוא הודעות רבות רק משום שהם נמצאות באוף טופיק, לך תמצא איזה נושא מתחיל איפה, מתי ולמה, זה כמו למצוא סיגריה בערמה של אפר (נכון זה לא קשה אלא אם כן זה בפולין). לעומת זאת ברגע שיש הודעות עצמאיות אם הכותרת של ההודעה הראשונה תעניין אותך תסתכל, לא ככה? וואו כתבתי הרבה, אני חושב שאני אלך לישון
 
אני מבין שלקחתם את העניין ברצינות..

תרגעו כבר ותפסיקו עם ה"מהפכות" שלכם. מנהלת הפורום עושה את עבודתה כראוי, ואין סיבה "למרוד" בה. רוצים לעשות מהפכה- תעשו את זה בקינים שלכם. שירשורי האופ לא מזיקים ויוצרים סדר בבלאגן שאתם עושים. אחלהאחלה. ערן, חפי"צ, קן חולון, גרעין כדאי. "גם הכדור שלנו שהפך למרובע שכח שהוא עגול, אני ברוקנ´רול"
 

e-shfiyut

New member
סקר חדש../images/Emo70.gif

כולם נהיו פה מהפכנים פתאום, איזה מגניב. אתם יכולים לעשות מה שבא לכם. אז עכשיו נעלבתי (כן, אני נעלבתי, הצחקתי אותי..) ואני לא משרשרת יותר. סתם, לא נעלבתי, אבל אני לא משרשרת יותר. הסקר יחליט. הפורום יתמלא לו אט אט באימרות "זה אימפריה", "ככה שולט", "ההוא הומו", "ההיא מגניבה", "ההם סתם", "המחוז מתחלף" ו-"הפרחים פורחים". תהנו. חסכתם לי הרבה זמן (עכשיו יש לי יותר זמן לגיוסים... סתם) אז סתם שאלה מר דוס יקר. מה לעשות עם ההודעה של "ההם אימפריה" עם זו של הציוני בגרות (אני שונאת ביצפר!) או עם זו של השיר החדש של ההוא...? סתם כמה דוגמאות מהעמוד הזה. ביטוי ביטוי, אבל בלאגן זה רע. תחיו עם זה. ואם במקרה תשנו את דעתכם תודיעו לי. אני מכריזה בזאת על סקר חדש... הצביעו נא. לירן, קן חולון.
 

e-shfiyut

New member
ועכשיו שאין יותר שרשורים.

חפי"צ, אתם מוזמנים להפציץ... בואו נהרוס את הפורום... מוהאהאהא.... משעמם לי.
 

דוס

New member
לירן חומד...

בס"ד א. לא התכוונתי לפגוע, להעליב, לזלזל או כיוצא בזה... ב. לא התכוונתי לבטל לחלוטין את שירשור האוף, אני חושב שהודעות כגון "ברוש אימפריה" ודומיהן בהחלט צריכים להיכנס לאותו שירשור. אבל הודעות אחרות בעלות תוכן ממשי, גם אם הוא לא קשור בהכרח לערכי התנועה או למערכי פעולות, צריכות להישאר כהודעות עצמאיות. ג. אני החלטתי להתחיל את המהפכה לאחר שהודעה שלי על פוגים הגיעה באופן מפתיע לשירשור האוף, באמת שאין לי מושג איך זה קרה, יכול להיות שזאת יד האלוקים. ד. אנא ממך גברת מנהלת נכבדת הוסיפי לסקר שלך את האפשרות "השירשור ימשיך ויצמצם את גבול סמכויותיו, כותבי הודעות עצמאיות אשר המנהלת חושבת שצריכים לעבור לשרשור האוף יקבלו על כך הודעה בפרטי ויגיבו בהתאם". ה. או כמו שחברי לספת הקן (יענו ספסל הלימודים, פחחח) מציע: "כל שירשור יקבל הזדמנות של כ-24 שעות שיגיבו לו, אם לאחר הזמן הנ"ל לא זכה השירשור למספר מסויים של תגובות (נאמר 3-4) הוא יעבור לשירשור אוף" לדעתי זה רעיון מטומטם אבל שיהיה... מוות (חלקי) לשירשורי האוף!
 
נחמד מאוד שאתה מרגיש מהפכן אבל.....

תשים לב על מה אתה מורד על זה שהעבירו לשרשור אוף את ההודעה שלך על פוגים מזוייפים!!!!! אתה בכלל שם לב על מה אתה מדבר!!! בא נפתח שרשור על חמורים שלא סוחבים בעליות לירושלים ,שאגב זה באמת נושא יותר נורמלים. מה אתה מצפה שיעשו עם הודעות ילדותיות כמו שלך?? תתבגר ותתגבר על נושא הפוגים די כבר איין פוגים , בא נפרסם טקטיקות דוקים למיניהם וזהו. דוס (אגב אחלה ניק - not!!!!!!) יעזור לך אם תקשיב למה שאתה אומר לפניי שאתה שולח את זה כי אתה ממש עושה מעצמך צחוק מה זה השטויות על המתן הארכה של 24 שעות לכל הודעה קטנה ומסריחה גם ככה יהיה בלאגן ונראה לי שאתה קצת יוצא חוצפן ברגע שאתה מבקש מלירן לבדוק מתיי התפרסמה ההודעה כמה תגובות מי למה איייך וכמה אז כמו שאומרים אם איין לך משו חכם להגיד אז תגיד אותו באוף טופיק לירן - עלי והגשימי את עושה עבודה מצויינת!!!!!!!!!!
 

דוס

New member
היי חבוב - תרגע...

בס"ד לא אמרתי לרגע שאני מורד ועושה מהפכות, בטח לא על זה ששמו את ההודעה שלי על הפוגים בשירשור האוף... זה אחרים כתבו "למעני". דרך אגב העלתי את נושא הפוגים לאחר וויכוח ארוך עם חבר וקיוויתי למצוא תשובה... אם הוא לא היה קיים בשירשור האוף הוא היה מזמן עף מהעמוד הזה. הסיבה היחידה שהעלתי את ההודעה לגבי שירשור האוף היא כי אני חושב שהפורום התנהל יופי גם בלעדיו, אני לא מתכוון ללא המנהלת אלא רק לגבי האוף טופיק. הרעיון לגבי ה24 שעות דבילי גם לדעתי, חבר שישב לידי הציע אותו (Frenzi). גם לדעתי לירן עושה אחלה עבודה והפורום משגשג מאוד, רק שבזמן האחרון הוא קצת משעמם, אני לא חושב שזה קשור למנהלת אבל... ודרך אגב: מה רע בניק?
 
למה בכלל מיועד הפורום

אני חושב שכל הבעיה היא מה כל אחד מאיתנו רוצה שהפורום יהיה, גם אני שונא את שירשורי האוף (שום דבר אישי נגד לירן, אין לי מושג מי זאת) בגלל שאני חושב שאין מקום לשטויות שמופיעות בהם. אני חושב שהפורום הוא מקום לדיונים רציניים על כל מיני נושאים ולכך שתהיה אפשרות לשתף אחד את השני/ה במה קורה בקנים ברמת הפעילויות שקורות בהם ולא בתחרויות למי יש יותר חניכים. אז בן, אם משעמם לך בפורום אז או שתתחיל דיון רציני שיעניין אותך (אם אתה לא חושב על שום דבר אז תשאל את רון,הוא כבר יחשוב על משהוא) או שלפחות על תכתוב שטויות. בברכת "עלו והגשימו" תום שלמוני, גרעין תמוז, שכבה ר"מ
 
צודק../images/Emo70.gif

הפורום, איך שאני מעוניין בו הוא להעברת דיונים בין החניכים, העברת מידע על גיוסים, ובגדול, על דברים רלוונטיים לחיים שלנו כחניכים וכמדריכים בתנועה. צריך שיהיה מקום לבדיחות הדעת ולרוח שטות, פשוט זה צריך להיות לענין ולא סתם קללות ושטויות בין חברים מהקורס מד"צים.
 
למעלה