מוות להומואים המסריחים!!!

מוות להומואים המסריחים!!!

אני שונא הומואים, ידפוקים, סוטים, שתישרפו כולכם, מסריחים!!!! תתתתתתתתתתתתתתתממממממממממממממווווווווווווותתתתתתתתתתתווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

r_apteker

New member
נו מה קורה

מעניין מאוד מה שונא הומואים מחפש כאן??? אולי אתה מחפש מישהו שישפד אותך?? אולי אתה מחפש מישהו שיתקע אותך?? אולי אתה מחםש מישהו שיזיין אותך כמו שצריך כדי שתרגע אחת ולתמיד!!! חשוב על זה.
 
שתיכחד כבר שונא הומוים יקר B-(

כמה שלא היית שווה תגובה אבל קשה להתעלם ...טמטומך נודף לכל עבר ! עטוף במעטה של הווייתך הקרתנית, חשוך מחשבה ונטול טיפת אבקת שכל. אני כסטרייט גאה במשרה מלאה, אבקש להבהיר שעמדתך הסרוחה בעניין לא מייצגת אף אחד חוץ מטיפוסים נאלחים וחסרי עמוד שדרה כמוך. אבל מי אני , מי אני בכלל כדי לבוא ולתקן כאן משהו שההורים שלך לא הצליחו במהלך כמה עשורים. כולי תפילה שתתבגר או לחלופין תכחד, בכל מקרה זו תכנית לטווח ארוך... בינתיים תתבייש ותתבשל במיצי שטויותיך החסרות טעם וריח !
 

r_apteker

New member
מודעתך המדליקה בפורום 8-p

מעניין מאוד מה שונא הומואים מחפש כאן??? אולי אתה מחפש מישהו שישפד אותך?? אולי אתה מחפש מישהו שיתקע אותך?? אולי אתה מחםש מישהו שיזיין אותך כמו שצריך כדי שתרגע אחת ולתמיד!!! חשוב על זה. H-( H-( H-(
 
מי אמר שהם אוהבים אותך!!! ../images/Emo46.gif

אז ככה אתה אחד מבני האדם המגעילים ביותר שחיים בגלאקסיית השמש!!! מי אתה חושב שאתה אני רוצה רק להגיד לך שהיית מת להגיע לחצי מהרמה, מהיופי ומהכישרון של הומו!!!! את הרגשות שלך להומואים תשמור בלב או שתספר ל... "אבא ואמא שלך!" כי כאן זה לא מעניין אף אחד! שיהיה לך אחלה של יום ואני מקווה שלא תציק יותר לאף אחד!
 

bubble

New member
היי לכולם

ובכן ברכות לפורום החדש!!! ובהצלחה!! חולה על הומואים אנשים מדהימיםםםםםםם....!!!!!!!!!!!
 

BadGay

New member
ומה אתה עושה פה, הא רוצה לנסות להזד

מה את עושה בפורום הזה???????? אה???????? רוצה להיתנסות להיזדיין ואתה משחק אותה ליד החברים שלך יענו גבר?????
 
למעלה