מוות במשפחה
שלום, לפני יומיים נודע לי ולבעלי כי גיסתנו (אשתו של אח של בעלי) חולה במחלה שכנארה אין לה מרפא. להם שלושה ילדים- 6, 3 ובת חודש. לגיסתי יש הורים ושתי אחיות נשואות עם ילדים . גיסי וגיסתי גרים בקרבת מקום למשפחה שלה. היחסים שם תקינים וישנה עזרה הדדית. לגיסי ישנה עבודה מצויינת באזור מרוחק שעה ממגוריו.הוא עוסק במקצוע ההייטק ומקצועו נמצא רק באזורים מסויימים בארץ ולא באיזור מגורינו. מצד גיסי ישנו את בעלי והם האחים היחידים במשפחה. בנוסף ישנה אמא שגרה בעיר שלנו . חמתי אינה מתפקדת באופן עצמאי (דכאונות חרדות וכו') ואינה מתפקדת כסבתא (עסוקה רק בעצמה). לנו יש שלושה ילדים 12,10 ו-5. שאלתי היא כזאת: עלה בדעתו של גיסי לעזוב את מקום מגוריו ולעבור לגור בעירנו לאחר מות אשתו עם שלושת ילדיו כדי להרחיקם מההבל והעצב. האם זה נכון לעשות שינויי קיצוני לאחר מות אחד ההורים או כדאי שהילדים ישארו במקום שמוכר להם , במסגרת מוכרת של בית ספר וגנים וליד הסבתא המוכרת והדודים הקרובים. תודה
שלום, לפני יומיים נודע לי ולבעלי כי גיסתנו (אשתו של אח של בעלי) חולה במחלה שכנארה אין לה מרפא. להם שלושה ילדים- 6, 3 ובת חודש. לגיסתי יש הורים ושתי אחיות נשואות עם ילדים . גיסי וגיסתי גרים בקרבת מקום למשפחה שלה. היחסים שם תקינים וישנה עזרה הדדית. לגיסי ישנה עבודה מצויינת באזור מרוחק שעה ממגוריו.הוא עוסק במקצוע ההייטק ומקצועו נמצא רק באזורים מסויימים בארץ ולא באיזור מגורינו. מצד גיסי ישנו את בעלי והם האחים היחידים במשפחה. בנוסף ישנה אמא שגרה בעיר שלנו . חמתי אינה מתפקדת באופן עצמאי (דכאונות חרדות וכו') ואינה מתפקדת כסבתא (עסוקה רק בעצמה). לנו יש שלושה ילדים 12,10 ו-5. שאלתי היא כזאת: עלה בדעתו של גיסי לעזוב את מקום מגוריו ולעבור לגור בעירנו לאחר מות אשתו עם שלושת ילדיו כדי להרחיקם מההבל והעצב. האם זה נכון לעשות שינויי קיצוני לאחר מות אחד ההורים או כדאי שהילדים ישארו במקום שמוכר להם , במסגרת מוכרת של בית ספר וגנים וליד הסבתא המוכרת והדודים הקרובים. תודה