מוווווווווווווווווו!

דרגורן

New member
מוווווווווווווווווו!

זה אני ג´סטין :) אני פה באייקון! מצטער שאני משתמש במשתמש שלך דרגורן! אתם הייתם חייבים להגיע לכאן שעתיים לפני הזמן כמונו! אז "לא קוראים לי אני בא לבד" (תאודור) לקח את החרב שלי (שלי! שלי!) ולאחר ניסיון התנקשות כושל בחיי בקבוק מים מינרליים החליט לגשת לעניין בצורה יותר פרקטית, הוא לקח את החרב ופיצל את הבקבוק לשניים. (אני בן ערובה! הם מחזיקים אותי! הצילו! עומדת לי מישהו עם גרזן לידי!)
 

flameable

New member
שלא לדבר על כל האנשים

שניסו נואשות לפתור את הסרט "האינטראקטיבי" כל הבוקר :) מה היינו עושים בלי סטאר טרק? יערה שהרגישה נחותה כיוון שהיא לא רואה סטאר טרק. (שנים לא כתבתי כאן)
 

דרגורן

New member
אני אסביר למי שלא היה בכנס...

הרצנו באחד המחשבים את המשחק (עלק משחק) של Star Trek - Borg, העלילה פשוטה למדי, אתה צוער ש-Q מציע לו לחזור אחורה בזמן ולמנוע את המוות של אבא שלך. הבעייה עם המשחק שהוא אמור להיות סרט אינטראקטיבי אבל בתכ´לס פשוט רואים סרט איזה 5-10 דקות ואז יש 10 שניות שבהן צריך לעשות דברים כגון להקיש יעד של טרבו-ליפט או לבחור האם לירות בבורג או להרביץ לו וכו´..... וכמובן אם לא בוחרים באפשרות הנכונה - מתים! ואז Q גורם לנו לראות שוב את חמש הדקות האחרונות ובפעם השלושים שרואים את אותו הקטע זה מתחיל לעצבן!!! בתור אחד שעמד בצד וייעץ המצב היה די משעשע, אנשים באו התיישבו צפו בכמה דקות של סרט ואז ניסו שוב ושוב לעבור לקטע הבא...
 
למעלה