מטפל לומד כל החיים
כל המטפלים הטובים שאני מכירה ממשיכים ללמוד כל הזמן - בין אם במסגרות פורמליות או דרך למידת עמיתים או בדרכים אחרות שונות. חלק מאלו שבסיום הלימודים עדיין לא היו בשלים, משתפרים עם הנסיון והתרגול והמשך הלמידה ויהפכו למטפלים טובים, חלק יעזבו את התחום, ולמרבה הצער, יש גם כמה שלא צריכים להיות בתחום, אבל הפגינו יכולת מספקת לסיים לימודים ולקבל תעודה ועדיין ממשיכים להסתובב ולעסוק בתחום. זה לא שייך לשרלטנות, זה שייך לתחום הקשה של איך בוחרים מטפל - יש מטפל שטוב לאחד ואינו טוב לשני, יש מעטים שאינם טובים לאף אחד ובכל זאת מצליחים להתמיד ולאסוף קליינטים. לצערי, אין לי כלים להתמודד עם הבעיה חוץ מלייעץ לאנשים להקשיב טוב טוב לבטן ולשכל הישר כשהם בוחרים מטפל
כל המטפלים הטובים שאני מכירה ממשיכים ללמוד כל הזמן - בין אם במסגרות פורמליות או דרך למידת עמיתים או בדרכים אחרות שונות. חלק מאלו שבסיום הלימודים עדיין לא היו בשלים, משתפרים עם הנסיון והתרגול והמשך הלמידה ויהפכו למטפלים טובים, חלק יעזבו את התחום, ולמרבה הצער, יש גם כמה שלא צריכים להיות בתחום, אבל הפגינו יכולת מספקת לסיים לימודים ולקבל תעודה ועדיין ממשיכים להסתובב ולעסוק בתחום. זה לא שייך לשרלטנות, זה שייך לתחום הקשה של איך בוחרים מטפל - יש מטפל שטוב לאחד ואינו טוב לשני, יש מעטים שאינם טובים לאף אחד ובכל זאת מצליחים להתמיד ולאסוף קליינטים. לצערי, אין לי כלים להתמודד עם הבעיה חוץ מלייעץ לאנשים להקשיב טוב טוב לבטן ולשכל הישר כשהם בוחרים מטפל