מודם-נתב ב-WOWNET

trawlerman

New member
בקשת עזרה

שלום, יש לי שני מחשבים. באחד מותקן windows XP Home (Enabled) ובאחר windows 98 SE בעברית. אני רוצה להתחבר ל-ADSL ולחבר אותם ברשת כך שאוכל לשתף את חיבור ה-ADSL. הייתי באתר וראיתי את המדריכים אבל כל מיני אנשים אמרו לי כל מיני דברים, וכל ןאני כבר לא בטוח בכלל שאני מבין. האם זה נכון שיש לי אפשרות להשתמש רק בכרטיס רשת אחד לכל מחשב וששניהם יתחברו דרך כרטיס רשת ל-hub/switch/router? מה ההבדלים בין ה-3? (מבחינה כספית ומבחינת אפשרויוית) למה באתר שלכם יש תצורה דומה לזאת שכתבתי כאן אבל כתוב שלמחשב אחד יש שני כרטיסי רשת? אני לא צריך הרבה אפשרויות רשת. סה"כ מה שאני רוצה זה ששני המחשבים יוכלו להתחבר ל-ADSL ושכל אחד מהמחשבים יוכל להיות מחובר גם אם אחד מהם מכובה (שלא יהיו תלויים אחד בשני). דבר אחרון: במבצעים שמציעים לי מציעים לי לקבל מודם רשת מסונג כחול. הבנתי שיש מודמים עם ראוטר, האם יש לי סיכוי לקבל אחד מאלה או שעדיף לי לקחת את הסמסונג ולקנות באופן עצמאי ראוטר/switch/hub? תודה רבה
 

dov98

New member
כעת מוכרים בזול ----------->

בבסזקסטור את האלקטל 510 : בריצה לרכוש אותו וגם SWITCH . מבלי להרבות במילים כאן הסתיימו התלבטויותיך.
 

trawlerman

New member
תודה, אבל

תראה, הציאו לי בנטויזן וגם ראיתי באינטרנט זהב שיש חבילות שמקושרות גם לבזק ושאז מתחייבים לשנה לבזק ומקבלים את הסמסונג חינם. אז אתה אומר שלמרות זאת שווה לי לרכוש את המודם שכתבת עליו? חוץ מזה - אתה יכול בבקשה להסביר לי בכמה מילים מה ההבדל בין ראוטר ל-hub ו-switch? (או להפנות אותי לאנשהו?) תודה
 

trawlerman

New member
הא ונזכרתי..

הבנתי שבזמנו היה האלקטל הישן שכולם היו משדרגים וזה לא בדיוק חוקי והכל... האלקטל שאתה מדבר עליו הוא כבר במצב שאני צריך אותו, ללא צורך לבצע כל מיני שינויים?
 

dov98

New member
אכן כן ה510 -------------->

אבל הסמסונג אבל בקבוצה הלא טובה וגם לא מגיע לקרסוליים של ה510, לכן אמרתי. האלקטל הוא MASTER PIECE
 

dvird

New member
מודם-נתב ב-WOWNET

יש לי שאלה חשובה: האם במסגרת WOWNET (שירות הרשת הביתית של בזק) חייבים דווקא לרכוש את המודם 2WIRE (קווי/אלחוטי) היחיד שהם נותנים, או שמא אפשר גם להשתמש במודם ה-ADSL הניתן במסגרת ההצטרפות ה"רגילה" ל-WOW - בדגש על ECI - כמודם-נתב, כדי ליצור בעזרתו רשת WOWNET, כלומר: להפכו למחשב הראשי המארח, ואת המחשב המשני לאורח (באמצעות חיבור מתאם HOMEPNA). במילים אחרות: האם דווקא מודם-נתב 2WIRE הכרחי??? ואולי בכלל יש אלנטרנטיבה ריאלית וזולה יותר ל-WOWnet שמישהו יכול להמליץ עליה? אשמח למענה, בתודה מראש.
 

dov98

New member
אתה לא צריך שום WOWNET

אני מעביר את ההודעה שלך למישהו שקיבל תשובה ממני.
 

eladts

New member
אתה לא מבין מה זה נתב

כשיש נתב, אין מחשב ראשי ומחשב משני, כל המחשבים "משניים", כלומר יש להם כתובות פנימיות בלבד. ה-2WIRE הוא הנתב היחיד שמשווק בארץ שתומך ב-HPNA. מצד שני, הטכנולוגיה הזו לא מציאה גדולה מבחינת מהירות ומחיר ביחס ל-ETHERNET ומבחינת גמישות ביחס ל-WI-FI או ל-HOMEPLUG.
 

dvird

New member
תודה לכולכם על המענה, אבל...

...כותב שורות אלה לא מעוניין בחיווט הבית בתשתית רשת (הגורר, מן הסתם, קידוח בתוך הקירות) ולכן רואה ב-HPNA את הטכנולוגיה היחידה שאיתה ניתן להשתמש. ואם, עפ"י דבריך, ELADTS, מודם-נתב 2WIRE הוא היחיד המשווק בארץ התומך בטכנולוגיית HPNA - דיינו. תקנו אותי אם אני טועה - מעבר ל-HPNA ותשתית רשת - אין עוד תשתית לאיש פשוט כמוני, לא? תודה לכם שוב.
 

dov98

New member
אז תקנה WIRELESS ------->

יש נתבים כאלה ותקנפג בעצמך. למה אתה צריך את בזק או לאיודעמי בשביל זה?
 
למעלה