מודאגת

מודאגת

היי,
אני לא כל כך יודעת איך להציג את הבעיה אז סליחה אם יוצא מפוזר ולא מאורגן. הבת שלי בת 3 חודשים, יונקת הנקה מלאה. כמעט מההתחלה נראה שסובלת מגזים וכאבי בטן. מתקשה לישון למרות שמאוד רוצה. עד לא מזמן היתה ישנה טוב במנשא אך בימים האחרונים מתעוררת בבכי כל כמה דקות אפילו במנשא. יש לציין שבלילה ישנה טוב (מ-18:30 או 19:00 וקמה פעם פעמיים לינוק). לפני יומיים החלו אצלי כאבים בפטמה הימנית ושמתי לב שהיא פצועה (נקודות אדומות כמו שפשופים). זה לא היה עד כה ואולי זה קשור לחוסר השקט שלה. אני כבר לא יודעת מה לעשות. חשבתי שבגיל 3 חודשים כאבי הבטן אמורים לחלוף. אני שואלת את עצמי אם היא יונקת מספיק, כל הנקה היא בערך 10 דק' (לפעמים אפילו פחות). היא עושה קקי כמה פעמים ביום והחיתולים רטובים. בטיפת חלב היא ירדה מאחוזון 17 לאחוזון 10. שם האחות ייעצה לי להניק אותה כל שעתיים ולא פחות ואם במרווחים היא בוכה, לתת לה חליטת שומר עם סוכר ענבים. מה דעתכם על זה? מה דעתכם באופן כללי על המצב. יש רעיונות? אני מודאגת מכך שהיא סובלת כל כך

תודה מראש
 

marinao22

New member
מודאגת

שלום לך
קודם כל כל הכבוד לך שאת מניקה הנקה מלאה והגעת כבר לגיל 3 חודשים ללא תוספות
על מנת לברר האים תינוקת מקבלת מספיק חלב- יש לבדוק שהיא עושה 6-8 חיתולים עם שתן ליממה ,יציאות ועולה במשקל יפה
כלומר- לבדוק כמה עלתה לשבוע
במידה ואת חשה ירידה בכמות החלב או שתינוקת מתעבבנת על השד ולא שביעת רצון בסיום הנקה- יש מה לעשות.למשל,כמו שכבר הציעו-להניק כמה ימים ברצף הנקות תכופות .להציע באותה הנקה 2 צדדים כמה פעמים ,כלומר להעביר מצד אל צד.זה כשיטה זמנית לעליה בכמות החלב.
כדי גם לשלול בעיות בריאותיות אצלתינוקת,למשל תגובה לחיסונים,אולי ווירוס,אוזניים וכו..
לשלול אצלך גם דברים ,כמו הופעת ווסת או הריון או שימוש בגלולות
כאבי בטן בגיל 3 חודשים אם קיימים -בדרך כלל מוקלים על ידי אותםתרגילים לשיחרור גזים ועיסוי בטן .
אם יש לך פצע בפטמה- כניראה חיבור שיטחי מידי- כדי לבדוק אך את מחברת את התינוקת אל השד.
ולגבי שינה- כדי להרדים את התינוקת בכל שיטה .העיקר שתישן בגיל זה .מחסור בשינה יכול להיות סיבה לעצבנות ותגובות כמו שתיארת-בכי לעתים קרובות למשל
בהצלחה
 
למעלה