מודאגת
היי,
אני לא כל כך יודעת איך להציג את הבעיה אז סליחה אם יוצא מפוזר ולא מאורגן. הבת שלי בת 3 חודשים, יונקת הנקה מלאה. כמעט מההתחלה נראה שסובלת מגזים וכאבי בטן. מתקשה לישון למרות שמאוד רוצה. עד לא מזמן היתה ישנה טוב במנשא אך בימים האחרונים מתעוררת בבכי כל כמה דקות אפילו במנשא. יש לציין שבלילה ישנה טוב (מ-18:30 או 19:00 וקמה פעם פעמיים לינוק). לפני יומיים החלו אצלי כאבים בפטמה הימנית ושמתי לב שהיא פצועה (נקודות אדומות כמו שפשופים). זה לא היה עד כה ואולי זה קשור לחוסר השקט שלה. אני כבר לא יודעת מה לעשות. חשבתי שבגיל 3 חודשים כאבי הבטן אמורים לחלוף. אני שואלת את עצמי אם היא יונקת מספיק, כל הנקה היא בערך 10 דק' (לפעמים אפילו פחות). היא עושה קקי כמה פעמים ביום והחיתולים רטובים. בטיפת חלב היא ירדה מאחוזון 17 לאחוזון 10. שם האחות ייעצה לי להניק אותה כל שעתיים ולא פחות ואם במרווחים היא בוכה, לתת לה חליטת שומר עם סוכר ענבים. מה דעתכם על זה? מה דעתכם באופן כללי על המצב. יש רעיונות? אני מודאגת מכך שהיא סובלת כל כך
תודה מראש
היי,
אני לא כל כך יודעת איך להציג את הבעיה אז סליחה אם יוצא מפוזר ולא מאורגן. הבת שלי בת 3 חודשים, יונקת הנקה מלאה. כמעט מההתחלה נראה שסובלת מגזים וכאבי בטן. מתקשה לישון למרות שמאוד רוצה. עד לא מזמן היתה ישנה טוב במנשא אך בימים האחרונים מתעוררת בבכי כל כמה דקות אפילו במנשא. יש לציין שבלילה ישנה טוב (מ-18:30 או 19:00 וקמה פעם פעמיים לינוק). לפני יומיים החלו אצלי כאבים בפטמה הימנית ושמתי לב שהיא פצועה (נקודות אדומות כמו שפשופים). זה לא היה עד כה ואולי זה קשור לחוסר השקט שלה. אני כבר לא יודעת מה לעשות. חשבתי שבגיל 3 חודשים כאבי הבטן אמורים לחלוף. אני שואלת את עצמי אם היא יונקת מספיק, כל הנקה היא בערך 10 דק' (לפעמים אפילו פחות). היא עושה קקי כמה פעמים ביום והחיתולים רטובים. בטיפת חלב היא ירדה מאחוזון 17 לאחוזון 10. שם האחות ייעצה לי להניק אותה כל שעתיים ולא פחות ואם במרווחים היא בוכה, לתת לה חליטת שומר עם סוכר ענבים. מה דעתכם על זה? מה דעתכם באופן כללי על המצב. יש רעיונות? אני מודאגת מכך שהיא סובלת כל כך
תודה מראש