מובי מייקר שקורס
המובי מייקר שלי מחליט לקרוס בכל פעם שאני רוצה מעוניין להוסיף כתובית... זה התחיל כאשר ערכתי סרט בן רבע שעה באיכות DV PAL, אבל זה קרה גם אחרי שעשיתי רסטרט למחשב, ניסיתי להוסיף כתובית בלי סרט ואפילו אחרי שהתקנתי מחדש את התוכנה... למה זה ומה עושים נגד זה?