מה???
ערב טוב התקשרתי עכשיו לשירות של יורוקום ושאלתי אותם אם ניתן לשדרג דרכם את ה 8210.. הנציגה ענתה לי שיורוקום לא מבצעת שום שדרוג של מכשיר שהוא ברשת אורנג! ששאלתי עד מתי זה יהיה ככה התשובה שקיבלתי שהם לא יודעים ועד שאורנג יסכימו להם לשדרג.. מזה צריך להיות? יש למישהו מושג למה יורוקום לא עושה שדרוגים למכשירי נוקיה ברשת אורנג?
ערב טוב התקשרתי עכשיו לשירות של יורוקום ושאלתי אותם אם ניתן לשדרג דרכם את ה 8210.. הנציגה ענתה לי שיורוקום לא מבצעת שום שדרוג של מכשיר שהוא ברשת אורנג! ששאלתי עד מתי זה יהיה ככה התשובה שקיבלתי שהם לא יודעים ועד שאורנג יסכימו להם לשדרג.. מזה צריך להיות? יש למישהו מושג למה יורוקום לא עושה שדרוגים למכשירי נוקיה ברשת אורנג?