מה שנשאר...
עוד שניה עוד דקה שאני מברך כשאני לא חושב עליך, מנסה להעסיק את עצמי רק בשביל לא להזכר, לא לחשוב. אותו רק רגע נעלם כשאני רואה מישהי ברחוב עם אותו חיוך... אותו חיוך שהיית מחייכת אלי ומתוך הסכמה ידענו שיהיה בסדר... אותם עיניים שדומות לאיילה, עייני התמימות... אותו מבט שאומר רק אתה ואני ואין אף אחד מסביב. לא יכול שלא לחשוב, לא יכול שלא לרצות אותך בחזרה, בניתי עולם במיוחד בשבילך, אבל הוא לא הספיק לך, פחדת לרצות בי עוד, פחדת שאני... אני הסיבה שתישארי. ועכשיו אחרי כמה שנים, עדיין חושב עדיין רוצה... לא, אני לא רוצה... אני לא אוכל לקבל אותך כמו שאת... מישהי חדשה מישהי שעדיין זוכרת את אותה ילדה שכל-כך אהבתי, מישהי שהיא כבר לא... אבל את כן איתי, אני עוצם את העיניים ונזכר באותו חיוך באותם עיניים... כאן את שלי, כאן אני איתך... כי רק זה מה שנשאר...
עוד שניה עוד דקה שאני מברך כשאני לא חושב עליך, מנסה להעסיק את עצמי רק בשביל לא להזכר, לא לחשוב. אותו רק רגע נעלם כשאני רואה מישהי ברחוב עם אותו חיוך... אותו חיוך שהיית מחייכת אלי ומתוך הסכמה ידענו שיהיה בסדר... אותם עיניים שדומות לאיילה, עייני התמימות... אותו מבט שאומר רק אתה ואני ואין אף אחד מסביב. לא יכול שלא לחשוב, לא יכול שלא לרצות אותך בחזרה, בניתי עולם במיוחד בשבילך, אבל הוא לא הספיק לך, פחדת לרצות בי עוד, פחדת שאני... אני הסיבה שתישארי. ועכשיו אחרי כמה שנים, עדיין חושב עדיין רוצה... לא, אני לא רוצה... אני לא אוכל לקבל אותך כמו שאת... מישהי חדשה מישהי שעדיין זוכרת את אותה ילדה שכל-כך אהבתי, מישהי שהיא כבר לא... אבל את כן איתי, אני עוצם את העיניים ונזכר באותו חיוך באותם עיניים... כאן את שלי, כאן אני איתך... כי רק זה מה שנשאר...