"מה שלומך?"

"מה שלומך?"

אני לא מתעניין בשלומכם
אלא זהו וירוס חדש שעובר באי מייל. אם הכותרת של ההודעה היא "מה שלומך?" אל תעיזו לפתוח את האי מייל. זהו וירוס חדש, מקורו במקסיקו ויש לו תירגומים לעשרות שפות לשאלה הזאת...כך שפעם ראשונה גם אי מיילים שניראים מוכרים בשפה העברית יכולים להיות מסוכנים. דון@קישוט ****************** מה עדיין לא הצטרפתם לעדכוני הפורום בICQ? כדי להצטרף הוסיפו את המספר 94449436 לרשימת הICQ שלכם
******************
 
למעלה