מה שיחקתם השבוע, או תשחקו בסוף השבוע?

סיימתי את watch dogs וקצת פפ14, לצערי הבחורה שלי לא אהבה :(

watch dogs : המשימה האחרונה היתה ביזיון, כלומר הסוף שלה היה. ההתחלה היתה מגניבה לגמרי, איך שדמיאן הבן זונה מפעיל את כל העיר נגדך, זה באמת והת הדבר הכי אפי שהם עשו עד עכשיו, ואיך שהוא משבש לך אפילו את הGPS/ המשימה לא היתה לי קשה, הייתי צריך שניים שלושה נסיונות למשימה הזו, אולי בגלל שהיה לי את השידרוג שמרחק ממך מסוקים להרבה והיתה לי מספיק בטריה ל השתמש בזה מתי שבא לי כל פעם שמסוק חשב שהוא יכול לאיים עלי.
גם לברוח אחרי שמתקינים את הוירוס לא היה בעיה, ופה התחילה האכזבה שלי מהמשימה, הסוף היה כל כך לא אפי, ציפיתי לקרבות ממש קשים במגדלור, לא שמישהו כבר יכל עלי, כי יכולתי להרוג אפילו את האויבים הכי קשים במשחק בtake down אחד, אבל בכל זאת זה היה ממש לא אפי עם טויסט מפגר בסוף.

בכלל הסיפור היה כל כך דפוק אפילו בשביל משחק עולם פתוח שזה מביך. סה'כ נהנהתי מהמשחק האקשן וההתגנבות היו סבבה למשחק כזה והמיני גיים של האקינג לא היה כזה נורא לעומת איך שהמיניגיימס של הפריצה בדרך כלל במשחקים. הפעם היחידה שממש נרדמתי משיעמום, זה שהיה לי איזשהו פאזל סביבת בתוך משימה ואז לקחתי את ההפסקה מרוב השיעמום, כל מה שאתה עושה זה לחפש מצלמות שתוכל לתפעל איזה אובייקט שיעמום טוטאלי.

עשיתי איזה 2 משימות צדדיות בכל המשחק, וזהו מרגיש שמיציתי סוף סוף, זה משעמום לא יודע איך אפשר לסיים את כולן.

פפ14: כמו שכתבתי בכותרת הבחורה שלי לא אהבה את פפ14 וזה כל כך מבאס כי אני ממש מתחבר למשחק וכל כך רציתי לחרוש עליו, היא מעדיפה את WOW ואין לי בעיה לעבור איתה לזה כי סה'כ אני רוצה לשחק משהו ביחד, אבל פפ14 הרבה יותר לטעמי ומן הסתם הרבה יותר מודרני, היא אמרה שבגלל
שאני אוהב את המשחק הזה היא רוצה לנסות להתחבר אליו גם, אבל רוב הסיכוים שנפרוש ממנו, אוף.

לא יצא לי לשחק השבוע בפרסונה 3 איזה באסה זה.
 

evilplate

New member
איך הסוני שלך עמד במשימה האחרונה?

כי אם שם לא היו לך האטות אז הכל בסדר.

וכן המשימה האחרונה היא סתם QTE מטופש, אבל זאת עם דמיאן מטורפת, היא לא כל כך קשה בגלל שכשאתה מגיע לכל איזור להשתיל וירוס המשחק שומר אבל אם כל פעם שהורגים אותי הייתי צריך להתחיל הכל מהתחלה הייתי משתגע מזה.

ואני מסכים איתך, העלילה חלשה מאוד, אבל הקמפיין עצמו נחמד וסולידי למדי, לא הרגשתי שהוא רפטטיבי והם דאגו לגיוון יפה, גם המיני גיים של הפריצה לא נורא כמו בדרך כלל, המשחק לא יצירת מופת אבל לקבצנים כמונו אסור להתפנק יותר מדי, הוא מעביר את הזמן ומספיק מהנה, יוביסופט עשתה החלטה חכמה עם זה שהוציאה אותו ביוני היבש- אם היתה מוציאה אותו מול כל הגדולים בסוף השנה הוא היה מוכר חצי מהכמות.

וכן, גם אני עשיתי כמה משימות צדדיות כדי להבין את הקטע ולא נגעתי בהן ובתוכן הצצדי חוץ מזה בכלל, לא מבין מי נהנה מלעשות את אותו סוג של מיני משימות שוב ושוב ושוב, זה לא גרוע כמו באינפיימס אבל זה עדיין חרא של תוכן צדדי וזה לא מעניין בכלל, יש להם תקציב כל כך גדול למה לא לבנות תוכן צדדי עלילתי עם משימות מושקעות ומגוונות יותר כמו ש GTA עושים מאז ימי ה PS2? מעפן.
 
לא היו האטות בסגנון סיום משימה/מרדף אבל זה לא היה חלק לגמרי

כל כך הרבה דברים עלו באש אני משטרות ..נוסעים אחרים היו לי קטיעות כאלה כמה רגעים והרגשה לא חלקה, אבל לא זחילה שאני לא יכול לשחק., אבל מצד שני בגלל מה שדמיאן עשה היה גם קשה לראות מה אתה עושה כי היו הפרעות במסך. אני לא יודע איך לקחת את זה, המשחק רץ לי מספיק טוב כדי שאוכל לסיים את המשימה תוך שניים שלושה נסיונות אבל לא חלק
כמו שהוא היה בהתחלה/כמו שהוא כשיש לילה במשחק.

מצד שני ראיתי מישהו בGAF שאמר שגם הפס4 בעיניו צריך פאץ שיתקן בה את הביצועים והלאג כי זה נהיה בלתי נסבל לפעמים.
אז מי יודע אולי זה סובייקטיבי? או שפשוט כמו שאמרת המרדפים לא דחפו אותך כל כך לקצה שלא ראית איך הפס4 שלך מריץ במצב כזה.

במשימות הצדדיות זה חלק לי, מלבד זה יש לי את ריימן לג'נדס, ספיידרמן 2 ופפ14 כולם רצים כמו שהם תמיד רצו אז אני ממש לא יודע מה הולך כאן.
משהו אומר לי שאם היתה בעיה במכשיר אז אפילו במשחק כמו ריימן הייתי רואה אותה.

לא יודע כל כך מה לעשות, כי אני לא אכלו לקבל החלפה מKSP רק כי אני מרגיש שהמשחק כבר לא רץ לי כמו פעם בWATCH DOGS אני חושב שאראה איך משחקים חדשים רצים לי קודם. אולי כמו שאמרת, כל עוד זה לא כמו בסיום משימה זה בגבול הסביר.
 

evilplate

New member
כן זה מה שהכי מרגיז בתקלות הללו

הן לא מובהקות ולכן אי אפשר לגשת איתן אפילו לחנות ולהתלונן כי ברור שאז חוק מרפי יפעל והכל יעבוד בסדר או לחלופין הם פשוט יתכחשו כמו ישראלים טובים לזה שיש בעיה מלחתכילה, עד שלא עולה לך עשן מהסוני אין לך מה לגשת לאחראיות, זה בזבוז זמן.

גם לי יש לפעמים תקלות מציקות עם הסאונד שפשוט מחליט להיקטע לשנייה פה ושם, ולפעמים הסוני יכול לעבוד רצוף ולהיות בסדר.
פעם אחת זה היה ממש כל כמה דקות עד שכיביתי והדלקתי שוב, זה גם גורם לי לחשוב שהמכשיר לא יחזיק הרבה זמן אבל נראה לך שמישהו יתייחס אלי בכלל אם אני אלך ויתלונן על זה שהסאונד נקטע לשניה לפעמים כשיש ירח מלא? (וזה אפילו קורה במסך של התפריט של הקונסולה- לא בהכרח במשחק)
 
בכייף הייתי מתחלף איתך בתקלה.הר

לא שזו תקלה כיפית או משהו אבל זה עדיף, הכי מבאס גם שיוביסופט לא הכניסו אפשפרות לחזור למשימות ספציפיות בסינגל אחרי שמסיימים, הייתיך רוצה לבחון את המשימה האחרונה שוב, התחלתי סתם מההתחלה לראות עם צדקתי ועשיתי כמה משימות וזה עובד חלק בתחילת המשחק, זה מה שמעודד אותי זה שמדובר במשהו במנוע, ושאתה פשוט לא גרמת לפס4 שלך להתאמץ במשימות האלה, או שאני סתם רגיש אפילו יותר ממך לדברים האלה.

גם לי יש הרגשה שהפס4 שלי לא יסחוב הרבה, והחלטתי להשלים עם זה אין מה לעשות, מוטב יהיה להחליף אותו ולהתעצבן פחות, אבל אני אחליף רק שיהיה דגם דק יותר כי אדע שבוודאות תיקנו בעיות לפני שהוציאו אותו.
 

evilplate

New member
זה יכול ממש להרגיז כשזה קורה רצוף

אבל לרוב זה סביל, פשוט זה נראה לי סימן לא טוב לבאות.
לפי התיאור שלך באמת לא נשמע שיש לך בעיה בכלל, אבל גם אני כמוך הכנתי את עצמי כבר שנצטרך להחליף מכשיר עוד כמה שנים, כמובן רק כשיהיה סלים מתקדם ואמין במיוחד, עד אז נסחוב בתקווה בלי בעיות מיוחדות.
 

la lei lu la

New member
לא רוצה לדרוך על הפצעים...

אבל נשמע ממש מבאס התקלות שאתם מתארים. האטות, תקלות סאונד חוזרות וכו.
אני לא נתקלתי בשום דבר ממה שאתם מתארים (טפו, טפו, טפו ) ושיחקתי את אותם המשחקים ועוד הרבה.
איפה קניתם את המכשיר שלכם ? אמריקאי או אירופאי ?
&nbsp
 

evilplate

New member
של שנינו אמריקאים, אבל לא חושב שזה קשור

אני אפילו לא בטוח שלכרונו יש בכלל בעיה, זה נשמע שהוא יותר רגיש פשוט מאחרים לירידות פריימים ועובדה שמשחקים אחרים עובדים לו חלק ככה שאין סיבה לחשוב שזה באמת קשור למכשיר שלו.
&nbsp
בקשר אלי, אכן יש בעיה אבל לך תדע, אולי זה גם משהו קטן כמו חיבור HDMI דפוק או משהו בהגדרות, אבל גם אם לא זאת לא בעיה רצינית במיוחד, אני רק חושש שהיא מעידה על בעיות אחרות שיבואו.
&nbsp
בכל אופן מן הסתם אין קשר לאיזה מכשיר קנינו שהרי יש המוני בעלי מכשירים אמריקאים שלא נתקלו בשום בעיה.
 
גם פרסונה אמר שהיו לו הרבה האטות במשחק

וכמו שאמרתי ראיתי אנשים בGAF שמתלוננים, אז כן הייתי אומר שזו פונקציה של כמה אתה רגיש לירידות פריים האלו, אני באמת חושב שזו אשמת יוביסופט, אין מצב שמשחק ירוץ חלק לא משנה כמה דברים מתפוצצים ועפים ומנקודה מסוימת, הוא מאט לכמה שניות אחרי כל משימה, יש פה פאק במנוע.אני פשוט לא ראיתי אף פעם משחק עולם פתוח שרץ חלק לגמרי, לא משנה כמה האינטרנט יגיד שWD רץ חלק, זה תמיד יהיה בהשוואה למשחקי עולם פתוח אחרים, ולעומת GTA5
הוא באמת רץ גן עדן.

ושוב אם היתה בעיה, היא באמת היתה מערכתית, והיו אמורים להרגיש אותה אפילו על משחקי אינדי.
בנוגע אליך כבל HDMI נשמע לי אפשרות סבירה בהחלט, הייתי מחליף ליתר ביטחון אם יש לך כמה בבית.
 

evilplate

New member
אני הרגשתי שהוא משחק עולם פתוח הכי חלק ששיחקתי

אי פעם פחות או יותר, אבל אתה צודק שבאופן כללי הסטנדרטים של הז'אנר הזה לא גבוהים כשזה מגיע לפריימרייט והכל יחסי, אפילו על ה PC יכולות להיות האטות בז'אנר הזה והרבה פעמים כשיוצא משחק עולם פתוח תובעני יש איתו בעיות על ה PC עד שמתקנים את רובן אבל ביחס למשחקי עולם פתוח על קונסולות WD רץ כמו חלום.
&nbsp
ואני אנסה להחליף כבל HDMI עם הזה של ה PS3 נראה אם זה עוזר, יכול להיות גם החיבור של הטלוויזיה דפוק, בהתחלה ה PS4 שלי היה מחובר לטלוויזיה אחרת ואני לא זוכר שהיתה לי את הבעיה הזו אז.
 

PlayGirl3

New member
FFX-2 בעיקר

ובמסגרת השלמות משחקים ישנים בגלל תקופת היובש וכי החלטתי לא לקנות יותר משחקים חדשים עד מבצעי יום שישי השחור וחג המולד, השלמתי את הפלטינום של אינפיימוס הראשון. בקרוב השני, אמור להיות הרבה יותר קל.
 
אני זוכר שאמרת פעם בקשר לפפ10 ש.

היה בו בוס תצדדי שאף פעם לא הצלחת לנצח מרוב נזק שהוא היה עושה, בעיני. פתאום נזכרתי בזה ורציתי לדעת אם הצלחת לנקום :) מצד שני אם היית מצליחה לנקום, אני זוכר שקראתי את זה היה לי חשק לשחק בפפ10 רק כדי לראוות את הבוס הצדדי הזה ולהוכיח לעצמי שאני יכול לנצח אותו אחרי כמה נסיונות. אני בדרך כלל לא עושה תוכן צדדי במשחקים.

בנוגע ליובש, דווקא יש את DRAGON AGE 3 כאילו, אני יודע מה את חושבת על הסדרה הזו, שזה בערך מה שאני חושב עליה (שהיא גרועה) אבל מצד שני ביובש כזה אני לא מרשה לעצמי להיות דבררן יותר מדי.
 

PlayGirl3

New member
ברור

ניצחתי אותו, אמנם בדרך די זולה, אבל ניצחתי וקיבלתי את הפלטינום.
אני לא מאמינה שבכלל תצליח להגיע אליו כי צריך לנצח שורה של בוסים צדדיים אכזריים במיוחד כדי שהוא יופיע.
הבעיה העיקרית במשחק הזה היא ההבדל המטורף בין הקושי של המפלצות בסוף המשחק הרגיל ולבין הקושי של הבוסים הצדדיים. אם לא תשקיע שעות בשיפור הדמויות שלך אין לך סיכוי.

DA3 ממש לא מעניין אותי. יש לי מספיק משחקים שעוד לא נגעתי בהם וכאלה שאני צריכה לחזור אליהם שיספיקו לי עד שיהיה כבר משתלם לעבור ל- PS4, אז תודה אבל לא תודה
 
נייס
וכן אני יודע שיש לך אחלה משחקים בבקלוג

אני ממש לא יודע איך את מצליחה להירדם בלילה עםבהמחשבה שיש לך משחקים כאלה נהדרים לשחק ואת לא מגיעה אליהם.
חבל שזה דורש כל כך הרבה שעות של פילר בשיפורים, הייתי רוצה להעלות סרטון ושנראה למי היה אסטרטגיה יותר טובה נגדו, אבל באמת יש כל כך הרבה משחקים יותר טובים מפפ10 לחזור אליהם, רק להיזכר בלינאריות, בסימור, בספירד גירד המעפנה הזו, שהיא המערכת הכי גרועה בסדרה מלבד פפ8

תתחילי כבר משחק סול כלשהו, שתהיה לי מוטבציה לשחק גם, מתי זה כבר יקרה!
 

evilplate

New member
מזמן זה נפתח

יש שם גם בדיקת מהירות לבדוק אם האינטרנט שלך מספיק חזק כדי להריץ את השירות, נכשלתי בה והופיעה לי הודעה שהחיבור שלי לא מספיק טוב על מנת להשתמש ב NOW, שזה די צפוי כשמדובר בשרתים שממוקמים בארה"ב, מעניין אותי אם זה יעבוד מספיק טוב כשזה יגיע לאירופה.
 

Shpritz

New member
משעשע

45 מגה בבדיקת המהירות בהגדרות.
אבל בבדיקה של השירות נכשלתי.
העיקר הם מכוונים ל5-12..
 
למעלה