מה קרה ?

tomerikoc

New member
אגב...רמלוד

לקחתי את הרכב שלנו מתיקון במוסך בשכונת הרכבת... פשוט...מחנה פליטים....סוואנה מפוארת באמצע מחנה פליטים זה ..תמונה ששכחתי לצלם
 
למעלה