מה קרה??????..

  • פותח הנושא sh12
  • פורסם בתאריך

sh12

New member
מה קרה??????..

יפעת ואוריאנה הגזמתם motti1 נע/אלם בגלל התגובה שלכם עכשיו תמצאו אותו ה-page לא נותן אפשרות לדפדף אחורה הדייט לשבת ברח בגללכם תתביישו B-p
 

sh12

New member
אוריאנה ...

בוקר טוב לך קראתי את תגובתך ביחס לקשר עם גבר נשוי והולדת ילד במסגרת שכזו יש לציין שאני מסכימה עם דעתך במאה אחוז. אם ללדת לא היה דבר כ``כ אגואיסטי מי מאיתנו (שפוי) היה יולד לתוך עולם שכזה תגידי לי את? חג שמח ושפע אהבה :)
 
למעלה