מה קרה לצ`ט?????

חיפושיט

New member
שונאת את הדבר המסריח הזה!!

אוקי למרות שזה פאטתי להגיב לעצמי רק דבר אחד: שונאאאאאאאאאאת את הצ`ט והשרת!! כל שנייה אני עפה ומתנתקת <עיין ערך מונע> וזה מתחיל מה זה פאקינ` לעצבן!!! בע טוב זהו זעמי הובע ועכשיו לדבר האהוב עלי בעולם!! <לא לזה מורני מונע ושני יא ראשים כחולים> וגם לא לאוכל.... איטס טיימ פור סופר חיפו!!!! או שלא טב לא משנה נתראה בצ`ט <אם הוא לא יתפגר עד אז> בה ביי
 
למעלה