UpTown~Girl
New member
מה קורה פה???
מה עשיתם לפורום ביומיים שלא הייתי??? מה זה כל המילים המדעיות האלה? אפסילון? טתא? ווטאבר!!! מה קורה פהההה??????????????? אני חולמת!!! חכו שניה, בדיקת מציאות! טוב, זה לא חלום.... אהההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!
מה עשיתם לפורום ביומיים שלא הייתי??? מה זה כל המילים המדעיות האלה? אפסילון? טתא? ווטאבר!!! מה קורה פהההה??????????????? אני חולמת!!! חכו שניה, בדיקת מציאות! טוב, זה לא חלום.... אהההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!