מה קורה פהההה????????

st1

New member
אני גם חושבת שיש לעשות משהו בנידון

צריך לפנות להנהלת הפורום ולשאול איפה המנהלת- אודם שני, ואם היא עזבה לחפש מישהיא אחרת- דינמית שתצעיד את הפורום כמו ביתר הפורומים שמבאים אורחים ומפרסמים את הפורום בפורטל תפוז.
 
אני כבר הגשתי בקשה לנהל אותו במקומה

כי אני רואה שהיא כבר לא נצאת כאן יותר מידיי זמן... רעות
 
למעלה