מה קורה פהההה???????? כולם כבר הפסיקו להכנס לכאן??????? רעות
S st1 New member 28/7/02 #3 אני גם חושבת שיש לעשות משהו בנידון צריך לפנות להנהלת הפורום ולשאול איפה המנהלת- אודם שני, ואם היא עזבה לחפש מישהיא אחרת- דינמית שתצעיד את הפורום כמו ביתר הפורומים שמבאים אורחים ומפרסמים את הפורום בפורטל תפוז.
אני גם חושבת שיש לעשות משהו בנידון צריך לפנות להנהלת הפורום ולשאול איפה המנהלת- אודם שני, ואם היא עזבה לחפש מישהיא אחרת- דינמית שתצעיד את הפורום כמו ביתר הפורומים שמבאים אורחים ומפרסמים את הפורום בפורטל תפוז.
ר רעות המדליקה New member 28/7/02 #4 אני כבר הגשתי בקשה לנהל אותו במקומה כי אני רואה שהיא כבר לא נצאת כאן יותר מידיי זמן... רעות