מה קורה?- לקראת תכניות יום ב' -ג' כותרות חמות

argamon

Member
../images/Emo32.gif על אקדח מיקרוגל ועוד :

שירן ,לא מצאתי מקום מתאים לשירשור ואם ההודעה מתאימה למקום אחר ,אשמח להעברתה.
בארץ פותח אקדח לפיזור הפגנות שנקרא בינתיים "אקדח מיקרוגל". כאשר יורים באקדח על מפגין, הוא מנוטרל זמנית בלי יכולת לזוז ואחר כך ההשפעה עוברת בלי לגרום לו נזק. הידיעה נאמרה מוקדם בבוקר בסקירת העתונות של רשת ב' והמידע על האקדח חלקי, אבל נכון. עדיין לא מצאתי מידע על העניין ברשת ,אבל כנראה זה יעלה בקרוב. אני חושש מאד ממה שיקרה עם האקדח הזה : בשלב מסוים יגיעו אקדחים כאלו לעבריינים והם עלולים להשתמש בזה לשוד בנק, תקיפה בבית אזרחים עבור שוד, ועוד. לא יעזרו כל האמצעים למנוע שאקדחים כאלו יגיעו לגורמים עבריינים !
אסי דיין לקה בהתקף לב : http://www.mako.co.il/news-israel/l...21004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=1703146783
מלחמת העולמות הערב ( כך מכנה זאת קרן נויבך ברשת ב' ) וקיימת סכנה להידרדרות למלחמה אמיתית ! : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3806848,00.html
לתזכורת, הייתה כבר מלחמה שהחלה במשחק כדורגל : מתוך ויקיפדיה : ",,,,,מלחמת הכדורגל : מלחמת הכדורגל היא מלחמה שנמשכה 100 שעות (כארבעה ימים) מ-14 עד 18 ביולי 1969 בין המדינות השכנות הונדורס ואל סלוודור. לכאורה המניע למלחמה הוא עימות שבא לאחר הפסד במשחק כדורגל ,,,, ומספר ההרוגים (כ-2,000) התחלק כמעט שווה בשווה בין שתי המדינות.,,,,,,, "
 

ShiRaN faY D

New member
מה קורה- כותרות חמות../images/Emo70.gif

התכנית תסכם את היום מזווית מדד הפופולאריות של ידיעות באתרים שונים באינטרנט ותבדוק מה הכי עניין אתכם- חדשות או רכילות ספורט או צרכנות? מוזיקה או טלוויזיה? לאיזה ידיעות הכי מיהרו להגיב? פוליטיות או פליליות? מהארץ או מהעולם? המערכת תתבסס על התכנים הכי אהובים והכי מעניינים באמצעות מדדי "רייטינג" שונים באינטרנט כגון: מדד הקלקות, טוקבקים, צפיות בקטעי וידאו, משלוח ידיעות לחברים ועוד. אתם מוזמנים להעלות לשרשור זה, ידיעות שונות חמות, עדכונים חדשים ומשמעותיים, נושאים חשובים שעל הפרק אשר צוברים תאוצה, טוקבקים או קטעי וידאו. וכך להשפיע על כותרות התכנית במהלת השבוע.
 

ShiRaN faY D

New member
מה קורה?- לקראת תכנית יום א'. כותרות חמות../images/Emo70.gif

שבוע חדש בפתח והתכנית חוזרת לה, לקראת תכניות השבוע זה הזמן להביא כותרות חדשות, טוקבקים וכל אשר חם ברשת. מהבדיקו חדשות ועוד מה קורה בחדשות? עדכונים רגע אחד של חוסר תשומת לב הוביל לכמעט אסון: ילד בן שבע, תושב עפולה, נפל הערב מחלון ביתו שבקומה הראשונה בבניין מגורים ברחוב הבנים בעיר ונפצע באורח בינוני בראשו. הילד פונה לקבלת טיפול בבית החולים "העמק", המשטרה בודקת חשד לרשלנות מצד סבתו של הילד שהשגיחה עליו. האירוע התרחש היום סמוך לשעה 17:00, כשהילד שהה בביתו עם סבתו. "הסבתא ככל הנראה לא שמה לב היכן נמצא הילד למשך מספר דקות, ולפתע הוא נפל מהחלון", סיפר הערב לחדשות 2 באינטרנט סנ"צ יוסי שרביט, מפקד תחנת עפולה. "צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לילד טיפול ראשוני ופינה אותו עם פגיעת ראש לבית החולים העמק בעיר". מה עוד קורה? כך מזניחה המדינה את החיילים הבודדים החיילים הבודדים מגיעים לפה לבד מחו"ל ומסכנים את חייהם למען המדינה. ומה הם מקבלים בתמורה? לא הרבה. בתיעוד יוצא דופן הם מספרים לנו שכבר התרגלו ללכת לישון רעבים: "הקטע הכי קשה הוא שמפנים לך את הגב. לצום יום, יומיים או שלוש אנחנו כבר מסתדרים" http://www.mako.co.il/news-military/security/Article-8c5acdb50031521004.htm החרדים נגד אינטל- זה לא מסתיים כמובן. החרדים נגד אינטל: כאלף חרדים הגיעו בשעות הצהריים אל מפעל אינטל בהר חוצבים במחאה על העסקת עובדים במפעל בשבת. המפגינים הגיעו בתהלוכה על כביש גולדה מאיר ונכנסו לתוך הר חוצבים בלי שום הפרעה. לאחר שהתכנסו ברחבת המפעל, פצחו המפגינים בקריאות "שבס" ותקפו עיתונאים שהיו במקום. חלק מהמפגינים השליכו אבנים לעבר העיתונאים ואף החלו לתקוף אותם ישירות כשהם מכים אותם וחובטים בהם. בשלב מאוחר יותר, החלו המפגינים בניסיונות לפרוץ את שער המפעל. מאבטחי המפעל שנערכו משעות הבוקר בכוחות מתוגברים לקראת בואם של המפגינים החרדים, התיזו סילוני מים בתגובה מזרנוקים שהכינו מבעוד מועד. מוזמנים לצפות בוידאו: http://www.mako.co.il/news-israel/l...21004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1575680455 שיהיה לכולנו שבוע טוב ושקט.
 

argamon

Member
../images/Emo142.gif האם אמת או מלחמה פסיכולוגית ?

כרגע דיווחו ברשת ב' שסוכנויות ידיעות ערביות מוסרות שגלעד שליט ישוחרר בחג הקורבן הקרוב. לתזכורת, חג הקורבן יהיה ביום שישי הבא ( לא יום שישי הזה) תאריך 27.11.09
 
לחנוק ולהעלות ליוטיוב

משחק מסוכן ומטופש של תלמידי חטיבת ביניים בגדרה כמעט שנגמר בטרגדיה, לאחר שתלמידי בבית ספר צומח חנקו אחד את השני במסגרת משחק אומץ, עד שאחד התלמידים, בן 12, התעלף והחל לפרכס. במסגרת המשחק צילמו התלמידים אחד את השני והעלו את הסרטונים ליוטיוב. המסכן פונה לבית החולים "קפלן" וישוחרר בקרוב. אביו של הצעיר סיפר לחדשות 2 באינטרנט שמדובר במשחקי אגו: "חונקים ילד והוא צריך להגיד מתי הוא נכנע. אם הוא נכנע - זה פוגע לו בכבוד ובאגו והוא נחשב חלשלוש"...עם זאת, היה מקום לעירנות שיכלה למנוע את המשחק המסוכן". http://www.mako.co.il/news-israel/e...521004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604
 

argamon

Member
../images/Emo142.gif "לא כל טמבל צריך להיות שר הביטחון"

האם מתקרבת הסערה הפוליטית הבאה ? משה ארנס ברומזו על עמיר פרץ אמר "לא כל טמבל צריך להיות שר הביטחון"
בעיניי ,אלו היו דברי גזענות טהורים שקשורים ל"שד העדתי" שממשיך להיות בארץ וכיוון שארנס לדברי התקשורת רמז על עמיר פרץ, ניראה לי שלמעשה התכוון להגיד : "עמיר פרץ,אני איכותי ואתה לא איכותי"
תקנו אותי אם אני טועה ,ולפי דעתי בושה וחרפה לרמזים על עמיר פרץ שאני מאמין מקורם בגזענות שארנס מסתיר בתוכו ! אני הערכתי מאד את ארנס ומעכשיו ההערכה שלי אליו נשרפה ! http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/968/781.html
ההחלטה שלא יהיה בית כלא פרטי וביטול העניין : שמעתי שיחה ברדיו שתהיה תביעה של 300 מיליון ש"ח מהמדינה על הביטול של הפרוייקט. ממשלה חלמאית, שופטים חלמאים ! ( לפי דעתי ) : איך הגיעו למצב שאחרי 5 שנים הכל מתבטל ? למה אי אפשר היה להחליט אם לבנות בית כלא או לא באופן מוחלט ואז לבנות בית כלא פרטי. חלמאים נמאסתם !
שמעתם את הסיפור על חכמי חלם : ובכן בעיר חלם נפער בור מהגשם ואנשים נפלו לבור ונחבלו. ישבו ראשי העיר חלם וחשבו הרבה איך לפתור את הבעיה. לבסוף נפלה החלטה : ליד הבור יבנו בית חולים. ואם מישהו יפול לבור,יוכלו מיד להכניס אותו לבית החולים ליד הבור. יש לי הרגשה שחלק מהממשלה ומהשופטים הם צאצאי חכמי חלם האלו ! http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/968/781.html
 
כותרות היום

*כל הכבוד על פיצוי לנפגעי פיגועים פליליים-18 מליון! **ליברמן הוא ללא ספק הכי מושחת.וגם בלתי נסבל.מסכים עם הטוקבקיסט מיכאל: רבין היה מעורב בפרשייה שכזו-ופרש.ברק לא הניד עפעף.זהו ההבדל בין המנהיגים. ***אוי.רואים שהאתרים החדשותיים הדתיים בעד הדתיים.איזה מתינות!הם מסתירים את הגבינה(האירוע) מהעכבר(הקוראים). ****"טרמפ על המטען באוטובוס", אוי, כמה ערנות!
 

goldy

New member
העם רוצה ש"יתנו את ההרגשה ש"

כל יום יגידו יום שישי הבא והעם יהיה מרוצה.
 

ShiRaN faY D

New member
מה קורה?- לקראת תכניות יום ב' -ג' כותרות חמות

בואו והוסיפו לנו כותרות חמות מהרשת ובכלל. כל טוקבק כל מה שמעניין, כל מה שקורה ומה שיקרה. אתם יותר ממוזמנים. המשך שבוע נעים.
 

redgirl1

New member
יש אפשרות לראות פרקים מלאים???

אני ממש ממש ממש רוצה לראות את המהדורה של היום!!! איך אני אמצא את זה???
 

redgirl1

New member
אבל לפי מה שחיפשתי

אין פרקים מלאים ובלי קשר, את יכולה להגיד לי אולי מה השמות החדשים של העשור שנבחרו ומי הגולשים שהציעו? זה מאוד מאוד חשוב לי ולקבוצת אנשים תודה
 

ShiRaN faY D

New member
נכון אין פרקים מלאים.

אולי בהמשך העונה זה יקרה, עם כל התוספות החדשות באתר. לגבי השמות החדשים של העשור, כמובן שזה עדיין נתון לבחירה ולא נקבע שם רשמי. ניתן לראות את ההצעות והטוקבק כאן. http://www.mako.co.il/tv-makore/mag...521006.htm&sCh=ead854bdd0c4c110&pId=786102762 כמו כן אפשר גם להציע שמות אצלנו בפורום, אם שמת לב ישנה הודעה לגבי שמות העשור. המשך נעים.
 
למעלה