מה קורה לכולם?

אני חווה משבר אינטרנט

בזק ואני נמצאים בחוסר הסכמה זמנית, והם סגרו לי את ברז האינטרנט.

ברגע שאוכל להגיב שלא דרך האפליקציה הניאנדרטלית של תפוז אני מבטיח יותר פוסטים.
 

אל על2

New member
כן האפליקציה של תפוז

היא באמת קצת ישנה.. אולי צריך לבקש מתפוז לשנות אותה קצת
 
יש לי אינטרנט


 
למעלה