מה קורה לכולם? שמתי לב שאתם לא ממש מגיבים... למה?
T the king in yellow New member 15/1/14 #2 אני חווה משבר אינטרנט בזק ואני נמצאים בחוסר הסכמה זמנית, והם סגרו לי את ברז האינטרנט. ברגע שאוכל להגיב שלא דרך האפליקציה הניאנדרטלית של תפוז אני מבטיח יותר פוסטים.
אני חווה משבר אינטרנט בזק ואני נמצאים בחוסר הסכמה זמנית, והם סגרו לי את ברז האינטרנט. ברגע שאוכל להגיב שלא דרך האפליקציה הניאנדרטלית של תפוז אני מבטיח יותר פוסטים.
א אל על2 New member 15/1/14 #3 כן האפליקציה של תפוז היא באמת קצת ישנה.. אולי צריך לבקש מתפוז לשנות אותה קצת