מה קורה כשלא מאמינים במוצר?

אורז

New member
מה קורה כשלא מאמינים במוצר?

הכי מבאס כקופירייטר זה לקבל בריף למוצר שיש מעט מאוד דברים טובים להגיד עליו. זה בדיוק מה שקרה לדעתי לקריאיטיב של מקאן עם המכשיר טלפון הזה שיש לו מצלמה מסתובבת. הרי אף אחד לא ממש מבין למה צריך טלפון עם מצלמה וזאת הסיבה שזה גם לא ממש תפס בארץ, אז איך ישכנעו שעכשיו כדאי לרכוש טלפון עם מצלמה שהיא גם מסתובבת? הפתרון שהביא הפלנינג הוא השורה "בקוריאה זה להיט". הקריאיטיב שהביא מקאן לשורה הזו הוא סביר, אפילו מסקרן בפעמים הראשונות, אם כי קצת מזכיר פרסומת שנעשתה מזמן לרכב יפני או קוראני וגם השתמשו בצעקה יפנית מוזרה (מי מתנדב להזכיר לי למה אני מתכוון?) בכל אופן, יחסית לתנאים האיומים שעמדו לפניהם, התוצאה לא רעה בכלל.
 

johny_abola

New member
קאיה, קאיה, קאיה!!!

וחוץ מזה בכלל לא הבנת את הפרסומת של מקאן לפלאפון - מקאן פשוט החליטו לנקום בפלאפון על כל הפרשה האחרונה, וכמתנת פרידה עשו להם פרסומת דפוקה במיוחד.
 
למעלה