מה קורה בחוץ?!?!?!

אם רק היית יודעת מה פירוש המילה חחח

אני בספק אם היית נותנת לזה יד
 

sporTV

New member
../images/Emo6.gif

בגלל שזו ריקי - אני בטוח במיליון אחוז שהיא לא מכירה את פירוש המילה והיא התכוונה באמת ובתמים להזדהות עם התיאור שלולה-בלה ניסתה להעביר.
 

sporTV

New member
מה קורה בחוץ?!?!?!

מה זה הצבע הזה של השמיים? מחלון ביתי הכל נראה בגוון צהבהב אפור ומזכיר ימים של זיהום אוויר... ויש רוחות.... מזכיר לי כמה אני אוהב את הקיץ
עכשיו נותר לחכות לגשם. יום נעים וחמים (להוציא התנורים המחממים מהמחסן...)
 

LullaBelle

New member
אני בהלם מזה שגרמתי לכך ש"אמרת" "פיזדץ" =)

אמא שלי צודקת, אני באמת משפיעה לרעה על אנשים =)
 

LullaBelle

New member
ברוסית קוראים לזה "פיזדץ"

אז אם פעם שמעת את המילה ותהית למשמעותה, עכשיו אתה מבין מה זה =) [כמו כן, ניתן להשתמש בה גם לתיאור הסיטואציה בהודעה קודמת שלך לגבי ההמתנה לבדיקת סי.טי. - גם זה, אכן, פיזדץ.]
 

LullaBelle

New member
סופת החול בבאר שבע - פשוט נורא

כל החלונות בבית סגורים מאז אתמול בצהריים - לא שזה עוזר, בכל זאת יש שכבה דקה של חול על הכל. מה שקורה בחוץ כבר אי אפשר לתאר בתור פיזדץ - זה כבר עבר את הרמה הזאת והגיע לרמת הפיזדץ הקוסמי. ועוד הייתי צריכה לצאת היום מהבית, אז מה זה שמח לי בדרכי הנשימה עכשיו... למזלי, באופן ספונטני ביותר הסידורים מחוץ לבית כללו גם מפגש לקפה ושופינג זריז עם חברתי הטובה ביותר, וניצלנו את מכירות סוף העונה והתחדשנו בבגדים ואביזרים =) אבל אפילו האוויר בקניון, בקומת הכניסה, היה קצת אביך ואפלולי. ערב של הרבה אינהלציות סליין מתרחש בבית זה ברגעים אלה ממש. חבר'ה מהמרכז, שמעתי שיש אצלכם הרבה גשם - תעבירו קצת לפה...
 

sporTV

New member
פעם ראשונה

שבתל אביב יש אוויר טוב יותר מאשר בביתי (איזור מודיעין). האוויר כאן פשוט נתקע על סופת החולות ואין גשם!!!!! ובתל אביב יש מבול!! והאוטו שלי כמעט הפך לסירה היום.....הכבישים פשוט הוצפו באיזורים עקומים למדי כמו דרך נמיר למשל. ליבי יוצא אל כל הולכי הרגל בימים האלה!!
 
למעלה