סופת החול בבאר שבע - פשוט נורא
כל החלונות בבית סגורים מאז אתמול בצהריים - לא שזה עוזר, בכל זאת יש שכבה דקה של חול על הכל. מה שקורה בחוץ כבר אי אפשר לתאר בתור פיזדץ - זה כבר עבר את הרמה הזאת והגיע לרמת הפיזדץ הקוסמי. ועוד הייתי צריכה לצאת היום מהבית, אז מה זה שמח לי בדרכי הנשימה עכשיו... למזלי, באופן ספונטני ביותר הסידורים מחוץ לבית כללו גם מפגש לקפה ושופינג זריז עם חברתי הטובה ביותר, וניצלנו את מכירות סוף העונה והתחדשנו בבגדים ואביזרים =) אבל אפילו האוויר בקניון, בקומת הכניסה, היה קצת אביך ואפלולי. ערב של הרבה אינהלציות סליין מתרחש בבית זה ברגעים אלה ממש. חבר'ה מהמרכז, שמעתי שיש אצלכם הרבה גשם - תעבירו קצת לפה...