ילדת התות בננה
New member
מה קורה אנשים?
מה המצב,אני בשמירה כרגע מתה משעמום אחרי 3 שעות שינה בלילה,אני במחנה 80.רציתי לשאול על המטווחים באלייקים איך זה הולך כי מחר יש לי את זה,ומי שלא הבין אני כותבת מהפ"א.עוד שבוע לטירונות!!
מה המצב,אני בשמירה כרגע מתה משעמום אחרי 3 שעות שינה בלילה,אני במחנה 80.רציתי לשאול על המטווחים באלייקים איך זה הולך כי מחר יש לי את זה,ומי שלא הבין אני כותבת מהפ"א.עוד שבוע לטירונות!!