מה קורה אנשים?

מה קורה אנשים?

מה המצב,אני בשמירה כרגע מתה משעמום אחרי 3 שעות שינה בלילה,אני במחנה 80.רציתי לשאול על המטווחים באלייקים איך זה הולך כי מחר יש לי את זה,ומי שלא הבין אני כותבת מהפ"א.עוד שבוע לטירונות!!
 

linorly

New member
אודליההההה../images/Emo23.gif

אנחנו מתגעגעים אלייך!!!!! לינור
 

mor4ges

New member
אודליההההההההההה../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif

וואי איך אני מתגעגעת .. מה קורה איתך ילדה ?! אז את באה לשבת ? חולה עליך מור :)
 
למעלה