מה צריך לשמור לפני שמפרמטים מחשב?

אזרח111

New member
את התמונות ../images/Emo13.gif

ואם מדברים ברצינות - תוריד מראש את כל הדרייברים המעודכנים לרכיבי המערכת שלך, צרוב על דיסק. לכל צרה שתהיה ...
 

הMפצח

New member
כל מה שחשוב לך

אם את שומר על דברים וקנית מחשב בצורה מסודרת, יש לך את כל הדריברים על CD מקורי. רק המלצה : תחלק את הדיסק הקשיח למחיצות C , D תן ל- C כמות שתספיק למערכת ההפעלה ודרייברים... (בערך 10 גיגה מספיקים לי) ותן ל- D את שאר הנפח. אתה מתקין מערכת על C ושומר את הקבצים שלך על D בצורה הזאת בפעם הבאה אתה לא צריך לישמור כלום ומפרמט רק את מחיצה C
 

alon120

Member
יש לי כונן D אבל הוא מלא. גם C מלא

בצורה חלקית. אין לי בעיה לצרוב את הקבצים ולהעביר מחדש את מה שימחק (כי זה יהיה בכונן C. אפשר להעביר את הקבצים הגדולים לכונן C ואז אני לא אצטרך להסתבך עם העברת קבצים לאחר הפירמוט. פשוט אעביר 10 קבצים וזהו.) אבל אמרת דבר יפה לגבי חילוק ל-10 ג'יגה את כונן C. כרגע הכוננים מחולקים באופן שווה. ז"א יש לי 20 ג'יגה ב-C וב-D. איך משנים את זה? איזה דרייברים צריך לשמור? ומה לגבי אופן הגלישה וההגדרות? למשל המועדפים: זה בסדר אם אני אצרוב אותם ואז אעביר אותם לתיקיית המועדפים לאחר הפירמוט? זה יפעל אותו הדבר? ומה זה דרייברים? את כל התוכנות אני מתכוון להוריד מחדש מהאינטרנט. יש לי דרייבר של המודם. מה עוד צריך? ומה לגבי הגדרות האינטרנט? למשל אני חוסם קוקיס ומאשר רק קומץ אתרים. בכל פעם שאני נכנס לאתר כלשהו אני לוחץ שלא ישמור קוקיס ושלא יזכיר לי שוב. הצטברו לי עשרות (אולי אפילו מאות) אתרים שהוגדרו כפי שביקשתי. זה מעצבן אם עכשיו אצטרך לעבור את האישרור הזה מחדש. אפשר להעביר את זה?
 

abirdh

New member
תשובות

לגבי המחיצות: אם אתה מפרמט מהדיסק של windous במהלך ההתקדמות תסמן את האופצייה לבחירת כוננים/מחיצות (משהו בסגנון) ואז שהוא יבצע הפעלה מחדש יופיע מסך כחול עם אפשרויות לחלוקת הכונן ואיפה להתקין את המערכת... (מאוד פשוט, אין להסתבך שם). לגבי הדרייברים: תשמור מה שצריך.. למרות שאני ממליץ להוריד מחדש מהאינטרנט.. (אם צריך) כי די בטוח שיצאו עידכונים. לגבי המועדפים: אין בעיה לשמור אותם ואז להחזירים לאחר הפירמוט (תוודא ששמרת את המקור) מה זה דרייבר? : בלי להרחיב זה קבצים למערכת שמלמדים את המערכת לעבוד אם מכשיר/רכיב שמתחבר/מחובר למחשב שלך. לגבי הגדרות אינטרנט: תזכור אותם או תרשום אותם בדף.. לגבי העוגיות: יש תיקיית עוגיות שאותה אתה יכול לשמור אבל לגבי החסימה אני לא התעסקתי בנושא ואני לא יכול לעזור לך. תנסה לבדוק איפה שאתה רושם את החסומים אם אפשר לשמור אותם או שאפשר להעתיק אותם למסמך כתבן/רשימות.
 

alon120

Member
אז אני מבין שאין דברים מיוחדים

או פעולות מיוחדות שצריך לעשות לפני פירמוט? לגבי הדרייברים-על איזה בדיוק אתם מדברים? ולגבי חסימת העוגיות- אני לא מבין מה עליי לעשות ואם אפשר להעביר את הזיכרונות האלה. זה נמצא ב: כלים>אפשרויות אינטרנט>פרטיות>עריכה. יש שם רשימה ארוכה של אתרים שבפעם הראשונה שנכנסים לאתר אני מקבל הודעה אם לאשר שמירת קוקי. אני לא מאשר (למעט אתרים שדורשים הרשמה או שליחת מייל ואז חייבים קוקי) וכך בכל פעם מתווסף עוד אתר. אם זה יימחק ואני אצטרך להתחיל הכל מההתחלה זה יגרום לטירדה רבה. בקיצור יש משהו לעשות פה? מה, רק אני משתמש באופציה הזאת?
 
למעלה