מה צריך בשביל להתחיל?

Dajama

New member
מה צריך בשביל להתחיל?

אני מאוד רוצה להתחיל להתעסק עם מוסיקה וקיובייס ולא יודע איך מתחילים. יש לי כמה שאלות: 1) קודם כל המחשב: יש לי מחשב Intel Pentium 4 2.8Ghz 512mb DDR Ram כרטיס קול רגיל לחלוטין SoundMax Integrated שני רמקולים בסיסיים אורגן עם יציאת מידי אבל בלי כבל מחשב בלי כניסת ג'ויסטיק Cubase SX 3 מה אני צריך בשביל להתחיל לעשות מוסיקה נורמלית? איך גורמים לאורגן להתחבר למחשב ככה שאוכל לכתוב תוים בדרך הכי זולה (וכמה זה יעלה)? 2) הכרטיס קול: יש לי כמו שנאמר כרטיס קול בסיסי שהגיע עם המחשב. מה שלא הבנתי הוא למה צריך כרטיס קול חזק יותר. מבחינת הסאונד שאני שומע אני מסופק. יש הבדל במהירות עיבוד הנתונים או מספר הערוצים או האיכות שלהם בין הכרטיסים? כרגע אני רק מתחיל ועובד עם 6 ערוצים של LM-7 או A1 והכל בסדר (לפעמים ה-Channels עולות אחת על השניה). 3) הדרכה: יש איזה מקום עליה לרגל וירטואלי של משתמשי קיובייס שאפשר ללמוד בו? אני מחפש מקום טוב להתחיל בו עם איזה מדריך באינטרנט (עברית זה נחמד אבל אפשר אנגלית) לפני שאני קונה ספר ב-220 ש"ח. את קונדרה כבר בדקתי... זהו חברים אני אהיה סופר אסיר תודה למי שיתן תשובה רצינית ומפורטת, אולי בסוף תרוויחו עוד מוסיקאי לאוסף :) שבוע טוב!
 

mirstudio

New member
שלום לך

המחשב שלך ניראה לי בסדר גמור,כרטיס קול אתה תיצתרך מהרגע שתירצה ממש להקליט אדיו או מידי.עד אז אתה תיסתדר אם הכרטיס של המחשב.העיניין שלכרטיס שלך אין יציאת מידי ,ככה שאתה לא יכול להקליט מידי,אבל אתה יכול ליכתוב מידי על המחשב. עכשיו ,גם אם אתה יכול להקליט מיקרופון אם הכרטיס שלך ,הממירים שלו לא שווים כלום ככה שאין טעם לנסות ביכלל, מה שאני יכול להציע לך הוא להתחיל לילמוד את התוכנה בלי להקליט ,ורק בהמשך ליקנות כרטיס קול. הספר שאני יכול להמליץ עליו הוא המדריך של דני קוריטו,אך לצערי הוא לא קל להבנה למי שאין ניסיון ביכלל. מחירי כרטיסי קול נעים בין 700 ועד 5000 ויותר .אני היתי ממליץ על כרטיסים של "דלתא". בכול אופן שיהיה בהצלחה,לילמוד לבד זאת לא משימה פשוטה,אבל אין דבר העומד ביפני הרצון,אז שיהיה בהצלחה.
 

pcp1

New member
תתחיל מקראית ההודעות בפורום

ומאמרים בנושא ובנוסף תנסה לשחק עם התוכנה תאמין לי שאתה תבין תעסק יותר מהר ממה שאתה חושב יש שתי ספרים שיצאו של דני קוריטו 1) המדריך השלם לקיובייס SX3: הספר מסביר על תפעול התוכנה על הכפתורים שיש בה וכו 2)הספר החדש של דני קוריטו הוא "אומנות הרעש" הספר בין 600+ עמודים ועוסק במגוון מורחב של נושאים מאקוסטיקה ועד אקולייזרים וכדומה מידע נוסף על 2 הספרים תוכל למצוא באתר של RECORD
 

Dajama

New member
תודה רבה על העזרה!

רציתי לשאול עוד משהו.. יש קטע כזה של אנשים שמשחררים לקהל הרחב את קבצי הקיובייס של היצירות שהם עשו? לדעתי זה יכול ממש לעזור (לראות איך בנוי קטע) אז אם למישהו יש איזה משהו שהוא יכול לתרום זה יהיה מאוד נחמד.
 
למעלה