מקס הגרגרן
New member
מה פה קורה פה?
למי הפתרונים? אני מנסה להכנס לצ´ט של ישראלים בחו"ל, אבל משום מה החדר מופיע כ-?????? ???"?. דווקא חדרים אחרים, וביניהם "חמה ורטובה" - שזה אולי תיאור של ביצה מקושקשת שלא טיגנו אותה מספיק - מופיעים בעברית.
למי הפתרונים? אני מנסה להכנס לצ´ט של ישראלים בחו"ל, אבל משום מה החדר מופיע כ-?????? ???"?. דווקא חדרים אחרים, וביניהם "חמה ורטובה" - שזה אולי תיאור של ביצה מקושקשת שלא טיגנו אותה מספיק - מופיעים בעברית.