מה פה קורה פה?

מה פה קורה פה?

למי הפתרונים? אני מנסה להכנס לצ´ט של ישראלים בחו"ל, אבל משום מה החדר מופיע כ-?????? ???"?. דווקא חדרים אחרים, וביניהם "חמה ורטובה" - שזה אולי תיאור של ביצה מקושקשת שלא טיגנו אותה מספיק - מופיעים בעברית.
 

lilaNY

New member
ואני

לא רוצה להתקין שום דבר, אז לא מצליחה להיכנס בכלל.
 
אז ככה

סימני השאלה מופיעים במחשבים שלא אוהבים לדבר עברית (גם בשלי) אבל, זה נוגע רק לשם החדר ולשם המשתמש, את הצ´יטוט רואים ברור (רואים שקוף). אז אפשר (ואפילו כדאי) להוריד את הצ´אט החדש - שהוא עם הרבה יותר אפשרויות
 
למעלה