מה עתידה של תחנת רא"הע הנוכחית

  • פותח הנושא kbb
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

kbb

New member
מה עתידה של תחנת רא"הע הנוכחית

מה עתידה של תחנת רא"הע הנוכחית
מה עתידה של תחנת רא"הע הנוכחית, כשתיפתח השלוחה לכפ"ס ולהוד השרון? האם נכון, שיעברו ויעצרו בה רק הרכבות, שיבואו מלוד? והאם נכון, שבונים עכשיו תחנה חדשה, שתהיה עוד יותר רחוקה הנוכחית ותמוקם על הקו החדש ותחליף את התחנה הנוכחית? האם לא כדאי, לפני שמשקיעים כספים ומבצעים הכפלה, ליצור הטיה של המסילה בין תחנת רא"הע לכביש מס´ 40 (ליד צומת סגולה), כך שהרכבת, שתגיע מכפ"ס תוכל לעבור ותעבור גם בתחנת רא"הע הנוכחית? הכוונה להעביר את משולש המסילות האופקית והאנכית דרומית לתחנה. כמו שמשורטט בציור בקו ורוד. כנראה, שמסלול של מסילה שהיה טוב לפני 50 שנה לא בהכרח טוב גם היום…
 

איליה.

New member
במקום להטות מסילות למרחקים של

מה עתידה של תחנת רא"הע הנוכחית
מה עתידה של תחנת רא"הע הנוכחית, כשתיפתח השלוחה לכפ"ס ולהוד השרון? האם נכון, שיעברו ויעצרו בה רק הרכבות, שיבואו מלוד? והאם נכון, שבונים עכשיו תחנה חדשה, שתהיה עוד יותר רחוקה הנוכחית ותמוקם על הקו החדש ותחליף את התחנה הנוכחית? האם לא כדאי, לפני שמשקיעים כספים ומבצעים הכפלה, ליצור הטיה של המסילה בין תחנת רא"הע לכביש מס´ 40 (ליד צומת סגולה), כך שהרכבת, שתגיע מכפ"ס תוכל לעבור ותעבור גם בתחנת רא"הע הנוכחית? הכוונה להעביר את משולש המסילות האופקית והאנכית דרומית לתחנה. כמו שמשורטט בציור בקו ורוד. כנראה, שמסלול של מסילה שהיה טוב לפני 50 שנה לא בהכרח טוב גם היום…
במקום להטות מסילות למרחקים של
קילומטרים, פשוט בונים תחנה חדשה במחלף קסם - תחנת ראש העין צפון. האין זה תחליף ראוי?
 

kbb

New member
לא אין זה פתרון ראוי

במקום להטות מסילות למרחקים של
קילומטרים, פשוט בונים תחנה חדשה במחלף קסם - תחנת ראש העין צפון. האין זה תחליף ראוי?
לא אין זה פתרון ראוי
, כיון שהתחנה רחוקה מאוד מהעיר ראש העין. יותר ממה שהתחנה הנוכחית רחוקה.
 
התחנה הנוכחית

לא אין זה פתרון ראוי
, כיון שהתחנה רחוקה מאוד מהעיר ראש העין. יותר ממה שהתחנה הנוכחית רחוקה.
התחנה הנוכחית
כנראה אין מנוס מהקמת שתי תחנות בעתיד (התיקון שהוצע כאן לא מעשי, כי צריך להעביר את המסילה דרך פארק אפק, שהוא שמורת טבע), אבל לגבי התחנה הנוכחית: היום אין גישה בתחבורה ציבורית מהתחנה לראש העין אחרי 20:00, ובכלל מיקום התחנה לא נוח. מן הראוי להקים מעבר להולכי רגל מהתחנה לכביש 444. משם אפשר לקחת את קו 7לתוך ראש-העין או אפילו להמשיך העירה ברגל. אפשרות נוספת: כביש גישה מהצד השני שאליו יכנס קו 7.
 

איליה.

New member
ההבדל אינו משמעותי.

לא אין זה פתרון ראוי
, כיון שהתחנה רחוקה מאוד מהעיר ראש העין. יותר ממה שהתחנה הנוכחית רחוקה.
ההבדל אינו משמעותי.
זה לא שהתחנה הנוכחית נמצאת במרכז העיר והתחנה החדשה נמצאת מחוץ לעיר. האמת היא שלא רק התחנה החדשה, אלא גם התחנה הנוכחית נמצאת מחוץ לעיר, וגם ככה צריך לנסוע כדי להגיע אליה. כדי להגיע לתחנה החדשה, בכמה יתארך זמן הנסיעה? 5 דקות? זה לא משמעותי. זה בטוח לא מצדיק שתי תחנות רכבת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה